شکوریان ؛ مدیر واحد فروش شرکت رونیکس تاکید کرد:

ارتقای رضایت مشتریان رویکرد اصلی "رونیکس"

1402/02/06 - 10:08 - کد خبر: 91138 نسخه چاپی

نصر: مدیر واحد فروش شرکت رونیکس رویکرد اصلی این مجموعه را بالابردن رضایت مشتریان خواند.

به گزارش نصر، مصطفی شکوریان در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز در گفت و گو با نصر اظهار داشت: رويكرد اصلي ما، بالا بردن رضايت مشتريان با ايجاد تنوع مناسب، حفظ و ارتقا كيفيت محصولات، ارائه خدمات پس از فروش با كيفيت و سريع به همراه سرعت در ارسال كالاهاي فروخته شده است. همچنين موجود بودن كالاهاي مصرفي و مورد درخواست مشتريان از دیگر عوامل موثر در افزایش سهم بازار رونیکس است.
وی ادامه داد: ما در رونيكس با توجه به نيازها و نظرات مشتريان خود از طريق واحدهاي مختلف از جمله واحد صداي مشتري، خدمات پس از فروش و ... كليه نظرات و نيازها را دريافت و دسته‌بندي مي‌كنيم. سپس براساس يك فرآيند منظم جهت عملي شدن آن‌ها برنامه‌ريزي و زمان‌بندي کرده و در نهايت آن‌ها را به اقدامات اجرايي اصلاحي و موثر تبدیل مي‌كنيم.
 
شکوریان در پاسخ به این سئوال که " آيا رونيكس به تطبيق نياز مشتريان با محصولات و خدمات توجه مي‌كند؟" تصریح کرد:  ما همواره از اين تطابق نياز توانسته‌ايم که به رشد و ارتقا در واحدهاي مختلف رونيكس از جمله فروش و خدمات پس از فروش برسيم. كيفيت امروز محصولات رونيكس ، تنوع بالاي اين محصولات و موارد مشابه دیگر در این شرکت، نتيجه توجه به اين تطابق نيازهاست.
 
وی در خصوص سیاست های واحد فروش رونيكس برای ورود به بازارهاي جديد نیز افزود: ما قبل از هرگونه اقدامی سعی می‌کنیم اطلاعات کافی نسبت به آن موضوع داشته باشیم. برای ورود به بازارهای جدید، اصل مهم و اولیه شناخت نیازها و مخاطبان آن بازار است؛ لذا ما در ابتدا سعی می‌کنیم در مورد تنوع محصولات آن صنف و مخاطبان و رقبا اطلاعات کافی بدست بیاوریم. سپس کالاهای مورد نیاز را بررسی و آن‌ها را با بالاترین کیفیت در چرخه تولید قرار می‌‌دهیم. و بعد از آن اقدام به اطلاع رسانی به مخاطبان می‌کنیم. در آخر واحد فروش با تیم بازاریابی خود، به فروش محصولات به مخاطبان می‌پردازد.
 
مدیر واحد فروش شرکت رونيكس در پایان  سهم این واحد در کسب موفقیت‌های این شرکت را اینگونه تشریح کرد: رشد و موفقیت شرکت مثل زنجیر به تمامی واحدهای آن مربوط می‌شود و با درست انجام دادن امور محوله به هر واحد، نتیجه کار رشد و پیشرفت در تمام ارکان سازمان خواهد بود.
این گزارش می افزاید؛ برند رونيكس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/
ارتقای رضایت مشتریان رویکرد اصلی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار