مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر:

تجهیزات پزشکی هلال احمر صادر می‌شود

1402/02/05 - 17:16 - کد خبر: 91120 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از دریافت پروانه صادرات برخی اقلام پزشکی ساخته شده توسط هلال احمر به خارج از کشور خبر داد و گفت: تجهیزات پزشکی این سازمان صادر می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، علیرضا عسکری با اشاره به دستاوردهای این مجموعه در ماه‌های اخیر اظهار داشت: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران با هدف صادرات محصول به سایر کشورها پروانه صادرات برای سرنگ‌های تولیدی خود را دریافت کرده است.
وی افزود: یکی از راهبردی‌ترین محصولات این شرکت، سرنگ در سایزهای دو و ۵ و ۱۰ میلی‌لیتری است که در مدل‌های لوئراسلیپ، لوئر لاک، دو تکه و سه تکه تولید می‌شود. این محصول مطابق با استاندارد ملی ایران تولید و کنترل می‌شود و دارای علامت استاندارد از سازمان ملی استاندارد ISO ۷۸۸۶-۱ و استاندارد بین المللی ۱ INSO و تحقیقات صنعتی و پروانه ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی است.
عسکری ادامه داد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی یک‌بار مصرف در سال ۱۳۷۱ تأسیس و فعالیت خود را با تولید انواع سرنگ آغاز کرد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته است با استفاده از امکانات تولید پیشرفته و تطابق با مقررات ملی و دریافت نشان CE برای همه محصولات خود دستاوردهای مهمی را به‌دست آورد.
انتهای پیام/
تجهیزات پزشکی هلال احمر صادر می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار