مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد:

حضور پررنگ رونیکس در نمایشگاه تبریز

1402/02/05 - 22:50 - کد خبر: 91117 نسخه چاپی

نصر: اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزار و یراق‌آلات ساختمانی به میزبانی تبریز با هدف ایجاد فضای تعاملی و ارتباطات بهتر بین تولیدکنندگان ابزار و یراق کشور با مدیران و متخصصین واحدهای صنعتی و صنف ابزارفروشان کشور ۷ تا ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، حبیب ماهوتی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز در گفتگو با آژانس خبری تحلیلی نصر با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این نمایشگاه در سال ۶۸ آغاز و در سال ۷۳ برپایی نمایشگاه ها در آن آغاز شد، گفت: همواره در تلاش بودیم عناوین نمایشگاهی جدیدی را به کشور معرفی کنیم و در این امر پیشتاز باقی بمانیم.
وی با بیان اینکه در برگزاری نمایشگاه های تخصصی کشوری پیشتاز هستیم، افزود: اما به دنبال صرفا اولین بودن هم نیستیم چرا که اولین بودن افتخار نیست، حفظ این عنوان مهم است.
وی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه ابزارالات و یراق الات کشور در تبریز، ادامه داد: این نمایشگاه تخصصی برای اولین بار در ایران برگزار می شود و بازدید کنندگان تخصصی خود را دارد.
ماهوتی افزود: انشالله از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ میزبان بازدیدکنندگان و شرکت های تخصص خواهیم بود و امیدوارم  نمایشگاه پر بار و پرثمر داشته باشیم.
 
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز اضافه کرد: این نمایشگاه اولین نمایشگاه سال ۱۴۰۲ است، انشالله خوب باشد و بتوانیم به وظایف و رسالت هایی که برای صنعت در کشور داریم خوب عمل کنیم.
وی با اشاره به اینکه مجری این نمایشگاه اتحادیه صنف ابزار و یراق‌آلات تبریز، خواهند بود، گفت: نمایشگاه بین المللی تبریز ۱۴۰۲ شرکت‌های داخلی و بین‌المللی تولیدکننده ابزار و یراق ساختمانی حضور خواهند داشت و از جدیدترین محصولات و خدمات خود رونمایی می‌کنند.
ماهوتی با بیان اینکه اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزار و یراق‌آلات که  با هدف ایجاد فضای تعاملی و ارتباطات بهتر بین تولیدکنندگان ابزار و یراق کشور با مدیران و متخصصین واحدهای صنعتی و صنف ابزارفروشان کشور برگزار خواهد شد، گفت: شرکت رونیکس هم به‌عنوان بزرگترین برند بازار ابزار ایران، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت تا تنوع گسترده‌ محصولات خود را به نمایش بگذارد، رونیکس اولین شرکتی بود که در فراخوان شرکت کرد و بسیار خوب قدم گذاشت، نیروی عملیاتی قوی دارند و بیش از ۱۰ روز است که در حال غرفه هستند و طراحی و غرفه سازی عالی داشتند.
 شایان ذکر است، زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی تبریز از ۷ الی ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ خواهد بود.
انتهای پیام/
حضور پررنگ رونیکس در نمایشگاه تبریز گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار