مادر شهید مدافع حرم:

تحریم سپاه جای شکر دارد و عیدی بزرگی بود

1398/02/03 - 17:04 - کد خبر: 911 نسخه چاپی

نصر: مادر شهید صادق عدالت اکبری با بیان اینکه آمریکا هنوز چیزی از سپاه ندیده است، گفت: با یک اشاره رهبری سپاه قادر است آمریکا و اسرائیل را با خاک یکسان کند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، حکیمه غفوری، مادر شهید صادق عدالت‌اکبری صبح امروز در تجمع خودجوش مردم تبریز با عنوان "من بیر سپاهی‌ام" مقابل بیت نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: امروز به خوبی آیه وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ که روی آرم سپاه پاسداران نقش بسته است ثابت شد چرا که دشمن واهمه از سپاه خدا دارد و کاری جز پای کوبیدن و درجا زدن ندارد.

وی با بیان اینکه امروز کل ایران از کودک و پیر و جوان و مرد و زن شاید لباس سبز سپاه بر تن ندارند ولی همه ملت ایران پاسدار هستند، افزود: آمریکا بعد از شکست‌های متعدد ۴۰ ساله و توطئه‌هایی که در سوریه و عراق داشته، تنها راهی که برایش مانده این تحریم‌هاست.  

مادر شهید مدافع حرم با تاکید بر اینکه امروز اگر دشمن سپاه را تائید می‌کرد باید شک می‌کردیم و سپاه باید نگاهی عمیق به عملکرد خود می‌کرد، تصریح کرد: این تحریم جای شکر دارد و یک عیدی بزرگی است که بعد از 40 سال انقلاب اسلامی با توان قدرتمند سپاه جلوی همه دشمنان ایستاده و لرزه بر اندام آنها انداخته است.

وی خطاب به دولت آمریکا گفت: ای آمریکای جهانخوار! هنوز چیزی از سپاه ندیده‌ای چراکه اگر رهبر لب تر کند، سپاه خود آمریکا و اسرائیل را با خاک یکسان می‌کند.

غفوری بیان کرد: ای ترامپ دیوانه، هر قدر ما شهید داده‌ایم در جهت مبارزه با تروریست بود و حتی شهدای مدافعان حرم بعد از 40 برای مبارزه با تروریست شهید شدند.

وی با تاکید بر اینکه پرچم اسلام نخوابیده و نخواهد خوابید، افزود: آمریکا بداند که اگر یک قدم جلو بیایید، ما ۱۰۰ قدم جلو خواهیم آمد چراکه ما یک شهید می‌دهیم ولی خون یک شهید  ۱۰۰ جوان را رشد می‌دهد.

مادر شهید مدافع حرم خاطرنشان کرد:رهبر معظم انقلاب می‌دانند که پشت‌شان هستیم امروز هم آمدیم تا بگوییم با اشاره ایشان،  آماده جان نثاری هستیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی نخواهد بود ولی دیگر همه یکصدا و متحد کاری خواهیم کرد تا به ۲۵ سال هم نرسد و به این زودی‌ها چیزی به نام صهیونیست باقی نماند.  

انتهای پیام/

تحریم سپاه جای شکر دارد و عیدی بزرگی بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار