گودرزی؛ مدیر واحد خدمات پس از فروش رونیکس تاکید کرد:

"قیمت، کیفیت و خدمات " 3 مزیت رقابتی رونیکس

1402/02/05 - 10:42 - کد خبر: 91068 نسخه چاپی

نصر: مدیر واحد خدمات پس از فروش رونیکس گفت: بزرگترین مزیت رقابتی رونیکس داشتن همزمان سه ویژگی قیمت و کیفیت مناسب در کنار خدمات پس از فروش قدرتمند است. داشتن همزمان این سه ویژگی در نوع خود دربازار ابزار ایران بی‌نظیر است.

به گزارش نصر، مهدی گودرزی در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز در گفت و گو با نصر با اشاره به سیاست های رونیکس در موضوع ارتباط با مشتری اذعان داشت: در راستای این سیاست، خدمات رونیکس دو کار اصلی را به‌صورت جاری انجام می‌دهد: اول ایجاد سهولت در برقراری ارتباط، با فراهم کردن شرایط مناسب جهت شنیدن صدای مشتری از طریق شماره تماس 6497 و البته پاسخگویی سریع و مناسب با کارشناسان مجرب و دوم ارزیابی مداوم و مستمر مشتریان به جهت حفظ ارتباط و دریافت بازخوردها برای رفع نواقص احتمالی و جلوگیری از تکرار تجربه‌های ناخوشایند مشتریان.
مدیر واحد خدمات پس از فروش رونیکس در پاسخ به این سئوال که " در حال حاضر رونیکس چه تعداد نمایندگی و تعمیرگاه تخصصی در کشور دارد و سیاست های شما در این خصوص چیست؟" اذعان داشت: در حال حاضر180 نمایندگی و تعمیرگاه تخصصی با کارشناسان مجرب در سراسر کشور داریم و سیاست ما گسترده کردن هر چه بیشتر این پوشش با حفظ کیفیت ارائه خدمات است.
 وی در خصوص برگزاری نمایشگاه های تخصصی و تاثیر آن در توسعه خدمات پس از فروش و حین فروش اظهار داشت:  نمایشگاه‌های تخصصی قطعاً یک درگاه مناسب برای برقراری ارتباط و شنیدن نظرات افراد و مصرف‌کنندگان و فروشندگان عزیز به صورت مستقیم و رودرو است که حتماً می‌توانیم از این تجربیات در ارائه خدمات بهتر بهره ببریم.
این گزارش می افزاید؛ برند رونیکس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/
نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار