به گزارش نصر، مهدی گودرزی در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز در گفت و گو با نصر با اشاره به سیاست های
رونیکس در موضوع ارتباط با مشتری اذعان داشت: در راستای این سیاست، خدمات رونیکس دو کار اصلی را بهصورت جاری انجام میدهد: اول ایجاد سهولت در برقراری ارتباط، با فراهم کردن شرایط مناسب جهت شنیدن صدای مشتری از طریق شماره تماس 6497 و البته پاسخگویی سریع و مناسب با کارشناسان مجرب و دوم ارزیابی مداوم و مستمر مشتریان به جهت حفظ ارتباط و دریافت بازخوردها برای رفع نواقص احتمالی و جلوگیری از تکرار تجربههای ناخوشایند مشتریان.
مدیر واحد
خدمات پس از فروش رونیکس در پاسخ به این سئوال که " در حال حاضر
رونیکس چه تعداد نمایندگی و تعمیرگاه تخصصی در کشور دارد و سیاست های شما در این خصوص چیست؟" اذعان داشت: در حال حاضر180 نمایندگی و تعمیرگاه تخصصی با کارشناسان مجرب در سراسر کشور داریم و سیاست ما گسترده کردن هر چه بیشتر این پوشش با حفظ کیفیت ارائه خدمات است.
وی در خصوص برگزاری نمایشگاه های تخصصی و تاثیر آن در توسعه خدمات پس از فروش و حین فروش اظهار داشت: نمایشگاههای تخصصی قطعاً یک درگاه مناسب برای برقراری ارتباط و شنیدن نظرات افراد و مصرفکنندگان و فروشندگان عزیز به صورت مستقیم و رودرو است که حتماً میتوانیم از این تجربیات در ارائه خدمات بهتر بهره ببریم.
این گزارش می افزاید؛ برند
رونیکس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/