مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز؛

قیمت آرامگاه در تبریز افزایش یافت

1402/02/04 - 15:37 - کد خبر: 91032 نسخه چاپی

نصر: با پیشنهاد سازمان آرامستان های شهرداری تبریز و تصویب شورای اسلامی این شهر، قیمت هر واحد آرامگاه در این کلانشهر افزایش یافت.

به گزارش نصر، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اعلام این خبر، میزان افزایش تعرفه و بهای خدمات در سال جدید طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز نسبت به سال گذشته را ۴۵ درصد اعلام و اظهار کرد: بهای خدمات در سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز نسبت به سایر آرامستان‌های کشور به صورت میانگین پایین تر بود و همچنان تلاش داریم از همشهریان، تعرفه خدمات کمتری دریافت کنیم.
فرخ جلالی ادامه داد: سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در حوزه خدمات عمومی خود علاوه بر ارائه انجام امور دفن و کفن، در سال جدید خدماتی از جمله مداحی و پذیرائی را به صورت پیمانکاری واگذار کرده است.
وی اظهار کرد: نرخ تعرفه خدمات سایر آرامستان‌های تبریز نیز مطابق با تعرفه جدید مصوبه شورای اسلامی شهر و اعلامی محاسبه خواهد شد.
جلالی گفت: این سازمان به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به خانواده‌های متوفی است که در این بین خدمات این سازمان به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و نیز اهدای عضو با حداقل هزینه ها صورت می‌گیرد.
قیمت آرامگاه در تبریز افزایش یافت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار