سخنگوی اورژانس استان؛

۶۰ درصد ماموریت‌های اورژانس‌های موتوری آذربایجان شرقی درمان در محل است

1402/02/03 - 15:28 - کد خبر: 90962 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی با اعلام اینکه در فروردین ماه سال جاری کارشناسان اورژانس موتوری تبریز به بیش از سه هزار و ۷۰۰ ماموریت اعزام شدند، گفت: بیش از ۶۰ درصد ماموریت‌های اورژانس موتوری، درمان در محل بود و نیازی به اعزام مصدومان به بیمارستان احساس نشد.

به گزارش نصر، وحید شادی روز یکشنبه در گفت و گو اظهار کرد: با توجه به بارترافیکی هسته مرکزی تبریز کارشناسان اورژانس موتوری از سه پایگاه بهار، بازار و باغ گلستان همزمان با اعزام آمبولانس به ماموریت اعزام می شوند تا در صورت فوریت اقدامات اولیه امدادی را تا رسیدن آمبولانس انجام دهند.
وی با اشاره به فعالیت اورژانس هوایی استان افزود: در فروردین ماه امسال ۱۹ ماموریت از ماموریت های پایگاه تبریز توسط اورژانس هوایی انجام شده است.
شادی نیا گفت: در این مدت ۴۰ نفر توسط اورژانس هوایی امدادرسانی شد که از این تعداد ۲۰ مصدوم ترافیکی، پنج بیمار سکته قلبی، پنج بیمار سکته مغزی و ۱۰ نفر نیز سایر موارد اورژانسی بودند.
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: در ۴۸ ساعت گذشته دو سانحه رانندگی به مرکز اورژانس مخابره شد که هر دو واژگونی خودرو بود.
وی ادامه داد: به دنبال واژگونی پراید در محور اهر- تبریز که بامداد شنبه رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند .
شادی نیا گفت: در حادثه دیگر که روز گذشته در اتوبان تبریز- سهند به دلیل واژگونی پراید رخ داد دو نفر کشته و دختر سه ساله مصدوم شد.
انتهای پیام/
۶۰ درصد ماموریت‌های اورژانس‌های موتوری آذربایجان شرقی درمان در محل است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار