حامد ریوندی ؛ مدیر طرح و برنامه رونیکس:

رونیکس متنوع‌ترین برند ابزار ایران / کیفیت اتفاقی نیست

1402/02/03 - 15:09 - کد خبر: 90960 نسخه چاپی

نصر: مدیر طرح و برنامه رونیکس گفت: رونیکس جایگاه افراد هدفمند است؛ کسانی که دنبال رشد هستند و اهداف بزرگی را در زندگی دنبال می کنند در رونیکس فعالیت دارند.

به گزارش نصر، حامد ریوندی در مصاحبه با خبرنگار نصر افزود: وظیفه اصلی واحد طرح و برنامه رونیکس طراحی و مدیریت و نظارت بر تمام واحدهای این مجموعه صنعتی است و به طور کلی تمام روش های موجود در سازمان را مدیریت می کنیم و کنترل ، ارتقا و رشد اصلی ترین رویکرد این واحد است.
‌وی در خصوص غرفه رونیکس در اولین نمایشگاه ابزارآلات صنعتی و یراق آلات ایران در تبریز اظهار داشت: غرفه رونیکس به عنوان بزرگترین غرفه این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای عرضه محصولات متنوع مان است.
وی ادامه داد: برگزاری این چنین رویدادی متخصصان زیادی را با خودش درگیر می کند و تمام خانواده رونیکس برای اجرای این رویداد نقش خودشان را ایفا می‌کنند.
ریوندی با بیان اینکه برند رونیکس متنوع ترین برند ابزار ایران است اظهار داشت: ما با بیش از دو هزار و ۵۰۰ قلم کالا ؛ بی شک بزرگترین غرفه با متراژ بالا را نیاز داشتیم و‌ بدون آن نمی توانستیم تنوع موجود در برندمان را به نمایش بگذاریم.
 

وی با اشاره به شعار رونیکس گفت: کیفیت اتفاقی نیست چالش اصلی مان از این شعار اصلی رونیکس شروع می شود؛ سعی کردیم بهترین کیفیت را برای مصرف کنندگان در نظر بگیریم وقتی می خواهیم بهترین‌باشیم بنای این غرفه بخشی از کیفیت ماست.
مدیر طرح و برنامه رونیکس افزود: ما به عنوان متنوع ترین شرکت تولید ابزار حضور در این‌نمایشگاه را فرصتی تلقی کردیم تا مستقیما با ابزارفروشان مصرف کنندگان حرفه ای و مصرف کنندگان‌خانگی روبرو شویم. در کنار خریداران‌مان باشیم تا تنوع کالا و خدمات مان را به مردم عرضه کنیم.
وی ادامه داد: قرار است در صنعت دست در دست هم دهیم تا افزایش تولید داشته باشیم. برگزاری همچنین نمایشگاه های تخصصی باعث می شود تولید کنندگان و صنعتگران حضور پیدا کنند و‌ از نزدیک با تنوع کیفیت و‌ خدمات رونیکس آشنا شوند.
وی در خصو ص نمایشگاه تبریز گفت: ‌نمایشگاه تبریز اولین‌بار در ایران است که برگزار می شود امیدواریم دوره اول با استقبال صنعتگران و تولیدکنندگان همراه باشد.
این گزارش می افزاید؛ برند رونیکس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/
رونیکس متنوع‌ترین برند ابزار ایران / کیفیت اتفاقی نیست نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار