خبر/

سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور -پیکان

1402/02/03 - 11:08 - کد خبر: 90950 نسخه چاپی

نصر: با دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، سرویس دهی رایگان به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای تماشاگران بازی بین تیم های تراکتور و پیکان در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

به گزارش نصر، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیمهای تراکتور -پیکان از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و ضرورت سرویس دهی به تماشاگران پرشور و فهیم تبریزی، با دستور هوشیار شهردار کلانشهر تبریز، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریزوحومه به تماشاگران این مسابقه جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات رایگان ایاب و ذهاب ارائه خواهد نمود.
وی افزود: مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) شامل چهارراه عباسی، میدان ستارخان(یکه دکان) و میدان جهاد(نصف راه) می باشد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد:: تماشاگران محترم می توانند از ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه از طریق مبادی فوق از اتوبوسهای شرکت واحد جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام(ره) استفاده نمایند.
شایان ذکر است مسابقه بین تیم های تراکتور و پیکان راس ساعت ۱۵.۳۰ روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد و بلیت فروشی نیز فقط بصورت اینترنتی از طریق درگاه سامانه فروش الکترونیکی بلیت در سایت رسمی باشگاه تراکتور انجام می گیرد.
انتهای پیام/
سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور -پیکان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار