خبر/

شهرداری تبریز در حوزه ورزش همگانی فعال می‌شود

1402/02/01 - 23:13 - کد خبر: 90916 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز بر لزوم برنامه ریزی برای افتتاح ماهانه دو سالن ورزشی در سطح شهر تاکید کرد.

بهگزارش نصر، یعقوب هوشیار در بازدید از زیرساخت‌های ورزشی منطقه ۵ اظهار کرد: در سال جاری احداث ۲۵ سالن در مناطق ۱۰گانه پیش بینی شده که باید هر ماه شاهد افتتاح دو سالن باشیم.
وی با اشاره به عزم جدی مجموعه مدیریت شهری برای فعالیت در حوزه ورزش‌های همگانی تشریح کرد: در این حوزه، ارتباط با هیات‌های ورزشی پرمخاطب در اولویت قرار می‌گیرد.
شهردار تبریز تدوین تقویم رویدادهای ورزشی در مناطق ۱۰ گانه را از دیگر محورهای حوزه ورزش و سلامت همگانی عنوان کرد و بیان کرد:  محوریت برنامه‌های تربیت بدنی شهرداری بر محور ورزش‌های همگانی و تحت پوشش قرار گرفتن بخش زیادی از جمعیت شهری استوار خواهد بود.
هوشیار در ادامه، تمرکز بر استعداد یابی در رشته های مختلف ورزشی را از دیگر اهداف شهرداری در حوزه ورزش همگانی خواند و افزود: برگزاری رقابت‌های ورزشی محلات، برپایی دوره ‌های مربی‌گری، داوری و... در رشته های مختلف برای کشف و معرفی استعدادها در مناطق ۱۰گانه از دیگر محورهای ورزش شهرداری در سال جدید است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تسریع در ساماندهی و مرمت اماکن ورزشی زیرمجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: بسیاری از اماکن مذکور با اندکی ساماندهی می‌تواند مجددا مورد استفاده عموم قرار گیرد.
انتهای پیام/
شهرداری تبریز در حوزه ورزش همگانی فعال می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار