فرمانده سپاه عاشورا؛

سپاه و بسیج تمام توطئه‌های داخلی و خارجی را دفع می‌کنند

1402/02/01 - 18:27 - کد خبر: 90907 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه و بسیج به عنوان دو بازوی همراه با همدلی تمام توطئه‌ها داخلی و خارجی را دفع می‌کنند.

به گزارش نصر، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، در خطبه های پیش از نماز جمعه تبریز با اشاره به بحران‌های ایجاد شده در سال‌های اخیر برای انقلاب اسلامی ایران، افزود: با وجود اینکه مردم شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند همچنان بدون توجه به توطئه‌های دشمنان، ایستاده اند.
وی با بیان اینکه با همه توطئه‌ها، مدافعان انقلاب در قالب نیروهای مسلح درصدد دفع و رفع این توطئه‌ها بوده و هستند، اظهار کرد: سپاه و بسیج از اوایل تشکیل خود در کنار هم، پای کار انقلاب و مردم هستند.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه آینده‌نگری امام راحل به کل دنیا ثابت شده و این آینده‌نگری باعث اضمحلال دشمنان اسلام شده است، گفت: در راستای ایجاد حکومت اسلامی باید یک‌ نیرو برای ایجاد امنیت پایدار برای اجرای احکام الهی و اسلامی و مقابله با انواع فتنه‌ها ایجاد می شد و امام راحل با بینش خود تمام آینده را مدنظر قرار داد و دست به ایجاد نهادهای انقلابی زد که یک مورد آن تشکیل سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان است.
سردار عباسقلی زاده، ادامه داد: شاید در اوایل انقلاب تصور نمی‌شد که تشکیل سپاه و بسیج به این میزان تاثیرگذار باشد ولی اکنون شاهد این هستیم که با تدبیر پیامبرگونه امام راحل، خیرات و برکات این تصمیم الهی را کل دنیا شاهد هستند.
وی با بیان اینکه راه شهدا تمام شدنی نیست، یادآور شد: جوانان غیور، مردم متدین و تمام اقشار جامعه همان اشخاصی هستند که انقلاب را پیاده کردند و با همان روحیه انقلابی پیش می‌برند.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: اگر برخی افراد تصور می‌کردند راه شهدا ادامه پیدا نکرده است، فتنه آمریکایی صهیونیستی داعش ثابت کرد جوانان امروزی با ایمان راسخ عین رزمندگان دوران دفاع مقدس در صحنه نبرد حق علیه باطل هستند.
سردار عباسقلی‌زاده با تاکید بر اینکه هر توطئه علیه جمهوری اسلامی می‌تواند سایر کشورها را ساقط کند، افزود: به لطف خدا و ایمان راسخ مردم همه توطئه‌های دشمنان به خودشان برگشته شده است.
وی اظهار کرد: استکبار جهانی در تلاش ایجاد دنیایی کمپ گونه‌ (اردوگاه گونه) به کدخدایی خودش بود که به خاطر درایت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نتوانسته به آرزویش جامه عمل بپوشاند.
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه سپاه در کنار تمام رده‌های لشکری و کشوری و در کنار مردم قرار دارد، گفت: این نهاد مردمی برای واکسیناسیون فلج اطفال کودکان در کنار وزارت بهداشت قرار گرفت تا تمام کودکان را تحت پوشش قرار دهد.
سردار عباسقلی زاده، تولید بهترین واکسن کرونا و تزریق آن به جامعه و ایجاد مصونیت در جامعه را از دیگر خدمات سپاه اعلام کرد و ادامه داد: از اولین روزهای پیروزی انقلاب، یک‌ روز آرامش نداشتیم و دشمنان هر روز توطئه، تهدید و تحریم ایجاد کردند ولی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و اکنون در تمام زمینه‌ها به پیشرفت رسیده ایم.
انتهای پیام/
سپاه و بسیج تمام توطئه‌های داخلی و خارجی را دفع می‌کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار