رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد:

توزیع یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی در هفته اول اردیبهشت

1402/02/01 - 14:41 - کد خبر: 90901 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در هفته اول اردیبهشت ماه در آذربایجان شرقی توزیع می‌شود.

بهگزارش نصر، اکبر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برای ایجاد تعادل در بازار در آذربایجان شرقی یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه توزیع می‌شود که ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سطح شهر تبریز و ۶۰۰ تن نیز در سایر شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.
وی قیمت مرغ منجمد درب سردخانه پشتیبانی امور دام را هرکیلو ۴۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت فروش هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده ۴۴ هزار تومان است.
فتحی با بیان اینکه علاوه بر مراکز فوق مرغ منجمد از طریق غرفه‌های تعبیه شده در تبریز به نشانی‌های استاندارد، باغمیشه روبروی آتشنشانی، کمربندی میانی( میدان نیایش)، قراملک، ارم (آخر ۴۲ متری بازارچه انقلاب)، زعفرانیه، مارالان و شنب غازان(خیابان دامپزشکی) توزیع می‌شود افزود: همچنین ۹ ماشین سیار آماده هر لحظه در محل‌هایی مثل جهاد کشاورزی، کارخانه ها و ... آماده توزیع مرغ منجمد هستند.
وی با بیان اینکه مرغ مورد نیاز استان به میزان کافی تهیه و ذخیره سازی شده و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد ادامه داد: توزیع مرغ منجمد تا زمان ایجاد تعادل و تنظیم بازار مرغ تداوم می‌یابد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، وی تاکید کرد: از ابتدای امسال و در ماه مبارک رمضان تا ۲۴ فروردین ماه، ۲۱۴۰ تن مرغ منجمد در سطح استان آذربایجان شرقی توزیع شده است. 
انتهای پیام/
توزیع یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی در هفته اول اردیبهشت خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار