مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

امید آفرینی برای قشر پرتلاش کارگری از اهداف راهبردی برنامه های هفته کارگر است

1402/01/31 - 16:38 - کد خبر: 90872 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: یکی از اهداف راهبردی در اجرای برنامه‌های هفته کارگر امید آفرینی در جامعه کار و تلاش و قشر پرتلاش کارگری است.

به گزارش نصر، حسین فتحی، در چهارمین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت، ارزش و جایگاه مهم کارگران در شکوفایی و اقتدار اقتصادی کشور اظهار کرد: هفته کارگر فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاوردهای بزرگ کارگران است و باید در همه حال قدردان تلاش‌های ارزشمند کارگران در تمامی عرصه‌ها باشیم. 
رئیس ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه چهارمین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر با هدف جمع بندی و اعلام برنامه‌های هفته کارگر برگزار می‌گردد تصریح کرد: برنامه‌های امسال بر اساس شیوه نامه ارسالی از سوی وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌های تدوین شده از سوی ستاد استانی برگزار می‌گردد.
 فتحی افزود: این برنامه‌ها از روز دوشنبه پنجم اردیبهشت همزمان با اولین روز از هفته کارگر آغاز در تبریز و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته کارگر آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو با مدیر کل دادگستری استان با حضور تشکلات کارگری را یکی از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
وی ادامه داد: پخش گزارشات ویژه کارگر توسط سازمان صدا و سیما، ترغیب رسانه‌های استانی به منظور مصاحبه با کارگران نمونه استان و منتخبین ملی کارفرمایان سلامت محور وکارگران نمونه، انتشار پیام مشترک استاندار و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل اداره صمت و مدیرکل تامین اجتماعی استان،خدمات غربالگری، مشاوره درمانی و پزشکی قبل از خطبه‌های نماز جمعه با همکاری بهزیستی و هلال احمر تبریز از آن دسته‌ برنامه‌هایی است که در هفته‌ی کارگر اجرایی خواهد شد.
وی برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی طبق بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین و نقش آن در مهار تورم و رشد تولید را یکی از برنامه‌های مهم این هفته عنوان کرد و گفت:  اهدا جوائز ارزنده به برندگان، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان نقش کارگران در تحقق شعار سال و نقش آنان در رشد تولید در محیط کار، از برنامه‌هایی است که در این مسابقه اجرا می‌شود.
وی در خاتمه بیان کرد: فروش تولیدات داخلی ایرانی به قیمت ارزان در هفته کارگر توسط تعاونی مصرف صنوف و سایر تعاونی‌های مصرف، فضا سازی و نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر، برگزاری همایش دوچرخه سواری، برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی سالم، و برپایی نمایشگاه توانمندهای زنان کارگر در محل مرکز خرید آمازون از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/
امید آفرینی برای قشر پرتلاش کارگری از اهداف راهبردی برنامه های هفته کارگر است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار