رئیس خانه صنعت جوانان آذربایجان شرقی خبر داد:

تاسیس مرکز پژوهش صنعت استان برای اولین بار در کشور + فیلم

1402/02/05 - 09:16 - کد خبر: 90867 نسخه چاپی

نصر: رئیس خانه صنعت جوانان آذربایجان شرقی گفت: در اولین ماموریت خانه صنعت جوانان از طرف استاندار ضمن اعتماد به جوانان خانه صنعت، تاسیس مرکز پژوهش صنعت برای اولین بار در ایران و استان بر عهده این مجموعه قرار داده شد.

به گزارش نصر، مسعود حکیمی، رئیس خانه صنعت جوانان در ضیافتی که میزبانی این مجموعه و با حضور جمعی کثیری از صاحبان بزرگ صنایع و تعدادی از مسئولین استانی برگزار شد، با ارائه مختصر گزارشی از فعالیت های این مجموعه در ماه های اخیر گفت: خانه صنعت جوانان که برای اولین بار در شمالغرب کشور تاسیس شده است، از شش ماه قبل با همت و حمایت های  بی دریغ سازمان صنعت، معدن و تجارت و خانه صنعت استان که در ایران بعنوان خانه صنعت برتر و نمونه  شناخته شده است با انتخابات بین صنعت گران جوان استان در آبان ماه سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را شروع کرد.
وی در ادامه افزود:  با حمایت های بی دریغ و رهنمود های بی شائبه سازمان صمت استان که در راس آن ریاست محترم سازمان و خانه صنعت استان و تبریز قرار دارند تا به امروز با یاری همراهان و همکاران در خانه صنعت جوانان گام های استواری برداشته شده است.
رئیس خانه صنعت جوانان همچنین با تقدیر از فعالان این مجموعه خاطرنشان کرد: شایسته است که در این مجال از همکاران پرتلاشم در خانه صنعت جوانان قدردانی کنم و به امید خداوند متعال با الگو قرار دادن خانه صنعت استان که در ایران یک مجموعه نمونه و برتر می باشد، در راستای اهداف و سربلندی ایران زمین گام هایی فراتر را برداشته و گرهی از گره های کور صنعت استانمان را باز کند.
حکیمی با اشاره به ماموریت استاندار به این مجموعه تصریح کرد: خانه صنعت جوانان اولین ماموریت خود را طی جلسه ای که با استاندار استان برگزار شد، دریافت نمود و در این ماموریت ضمن اعتماد به جوانان خانه صنعت، تاسیس مرکز پژوهش صنعت برای اولین بار در ایران و استان بر عهده خانه صنعت جوانان قرار داده شد بنابراین ضمن تشکر از اعتماد ایشان و معاون اقتصادی استاندار بابت حسن اعتمادشان به جوانان صنعت استان، امیدواریم هر چه سریعتر با تاسیس این مرکز بتوانیم در راستای رفع برخی مشکلات صنعت استان کارهایی را انجام دهیم . 


وی در پایان با اشاره به فرمایشاتی از مقام معظم رهبری گفت:  همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند جوانان، نظام جوان و کارآمد اسلامی، امروز دست شماست. نظامی که گذشت زمان نتوانسته پایه های اصولی و ارزشی آن را کهنه و پوسیده کند. همچنان نو، شاداب و با طراوت است. به مسئولیت در این نظام، احساس افتخار کنیم لذا امیدوارم با تکیه بر این سخنان گام موثر و موفقی در حوزه صنعت کشور برداریم.
گفتنی است مسعود حکیمی، به عنوان رئیس، مسعود محجل امامی، نائب رئیس، نوید فرشباف، نائب رئیس دوم، بابک باقری خزانه دار، امیر امانی وند، دبیر کل، آرمین دریانی، منشی، سولماز علیپور، عضو هیات مدیره و روزبه گلحسنی بازرس خانه صنعت جوانان آذربایجان شرقی هستند.
انتهای پیام/
تاسیس مرکز پژوهش صنعت استان برای اولین بار در کشور + فیلم حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار