مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی:

تعزیرات حکومتی با عرضه گوشت مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب برخورد می‌ کند

1402/01/31 - 12:16 - کد خبر: 90843 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در عرضه گوشت مرغ منجمد مشکلی در سطح استان وجود ندارد و این نوع گوشت به وفور در بازار وجود دارد، گفت: با هر واحد عرضه کننده ای که گوشت مرغ منجمد را بالاتر از قیمت مصوب عرضه کند به صورت قانونی برخورد می‌شود.

به گزارش نصر، صمد حضرتی، روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: برخوردهای قانونی ماموران این اداره کل با واحدها و اصناف متخلف در این حوزه، موجب شد تا قیمت گوشت مرغ گرم در این استان از ۷۰ هزار تومان بیشتر نشود.
وی با اشاره به کمبود گوشت مرغ گرم در سطح کشور و این استان، اظهار کرد: با تلاش اعضای ستاد تنظیم بازار، قیمت گوشت مرغ گرم در این استان نسبت به سایر استان ها افزایش نیافت و تلاش می شود قیمت این محصول پروتئینی در بازار تثبیت و حتی کاهش یابد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور تثبیت و کاهش قیمت تمام شده گوشت مرغ گرم در استان، تلاش می شود نهاده های دامی به موقع و به قیمت مناسب در اختیار مرغداران قرار گیرد و پیگیری های لازم در این زمینه انجام می شود.
حضرتی، با تاکید بر برخورد شدید و قانونی تعزیرات حکومتی استان با عرضه کنندگان گوشت فاسد و تاریخ گذشته، ادامه داد: در صورت مشاهده چنین مواردی و برای حفظ ایمنی مردم و مصرف کنندگان، این واحدها پلمب می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی از مردم خواست، هر واحدی که گوشت مرغ منجمد را بالاتر از قیمت مصوب عرضه می کند را به سامانه ۱۳۵ یا تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا ماموران در اسرع وقت به آن رسیدگی و با واحد متخلف برخورد کنند.
حضرتی، افزود: مردم نگران گوشت سفید و قرمر نباشند زیرا تلاش می شود گوشت مورد نیاز آن ها به موقع تامین شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
بر اساس اعلام جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برای ایجاد تعادل در بازار مرغ یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه در استان توزیع می شود
قیمت هر کیلو مرغ منجمد درب سردخانه پشتیبانی امور دام ۴۰ هزار تومان و قیمت فروش هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده ۴۴ هزار تومان اعلام شده است.
انتهای پیام/
تعزیرات حکومتی با عرضه گوشت مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب برخورد می‌ کند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار