مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تشریح کرد:

نحوه فعالیت اتوبوس‌های مسیر تندرو در روز عید سعید فطر

1402/01/30 - 18:01 - کد خبر: 90816 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: همزمان با عید سعید فطر ناوگان اتوبوسرانی تبریز از ساعت ۵ صبح در مسیر تندرو و از ساعت ۶ صبح از انتهای سایر مسیرها نسبت به جابجایی نمازگزاران به محدوده مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) فعالیت می کنند.

به گزارش نصر، پرویز عباس‌نژاد ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان عزیز با اعلام این خبر اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی با حداکثر توان اعم از اتوبوس‌های ملکی و خصوصی تحت نظارت جهت خدمات دهی به مردم مومن به استقبال عید سعید فطر می‌رود.
وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام یافته، ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۵ صبح در مسیر تندرو و از ساعت ۶ صبح از انتهای سایر مسیرها در عید سعید فطر از تمامی خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به جابجایی نمازگزاران عزیز به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام می کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: از اولین ساعات عید سعید فطر تمامی عوامل بهره برداری، فنی و تعمیرگاهی اتوبوسرانی تبریز در حال آماده باش خواهند بود و نسبت به پشتیبانی خدمات دهی ناوگان اقدام می کنند ضمن اینکه از صبح روز عید سعید فطر، مرکز کنترل و گشت های انتظامی اتوبوسرانی تبریز بر روند خدمات رسانی ناوگان با توجه به مبادی طرح ترافیکی نظارت خواهند کرد.
عباس نژاد افزود: پس از اتمام مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر، تمامی اتوبوسها در پایانه ها مستقر و جهت رفاه حال و آسایش نماز گزاران، مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز می‌کنند.
وی تصریح کرد: تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحد گشت در محدوده پل قاری، پایانه جمهوری اسلامی و باغ فجر استقرار خواهند یافت تا در صورت نیاز به نمازگزاران خدمات ارائه کنند.
عباس نژاد در پایان گفت: در زمان برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر با توجه به محدودیت های ترافیکی، فعالیت اتوبوس های تندرو از میدان بسیج تا میدان شهید بهشتی و بالعکس و نیز از میدان راه آهن تا باغ فجر و بالعکس انجام خواهد شد ضمن اینکه اتوبوسهای خطوط مستقر در پایانه محققی از انتهای مسیرها تا باغ فجر و خطوط پایانه های جمهوری اسلامی، میدان شهدا و خاقانی نیز از انتهای مسیرها تا پل قاری و بالعکس فعالیت کرده و پس از مراسم نماز عید سعید فطر سرویس دهی طبق روال قبل از پایانه ها و حاشیه طرح ترافیک انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
نحوه فعالیت اتوبوس‌های مسیر تندرو در روز عید سعید فطر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار