دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی؛

تمرکز زدایی از اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی در کشور است

1402/01/30 - 17:27 - کد خبر: 90812 نسخه چاپی

نصر: دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: تمرکز زدایی یکی از اولویت ها و اهداف اصلی این فدراسیون است که باید هیات های استانی در این مسیر گام بردارند.

به گزارش نصر، اشکان اردیبهشت در بازدید از محل و امکانات هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی، مناسب سازی زیرساخت ها در شهرستان ها را از ضرورت ها و اهداف فدراسیون برشمرد و افزود: توسعه نیروی انسانی در شهرستان ها و تمرکززدایی باید در دستور کار هیات های استانی قرار بگیرد.
وی اظهار کرد: در این حالت شهرستان ها نیز می توانند با وابستگی حداقلی به مرکز، بر روی پای خود ایستاده و به ورزشکاران شهر و استان خود خدمات رسانی کنند.
اردیبهشت با ابراز خرسندی از خدمات مناسب هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی به ورزشکاران، اظهار کرد: این هیات دارای زیرساخت ها و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری بالایی است که حاصل زحمات روسای قبلی و تلاش مجدانه سرپرست فعلی است که امیدواریم با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمد این خدمات به ورزشکاران بیش از پیش افزایش یافته و تقویت شود.
وی ادامه داد: به کار گیری از افراد متخصص و کارآمد در راس کمیته های هیات های استانی می تواند کمک شایانی برای رسیدن به اهداف عالی فدراسیون باشد.
مسئول امور استان های فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در این بازدید، گفت: تقویت ساختار جدید هیات ها با به کارگیری نیروهای متخصص جدید و تعیین مسئولین فعال کمیته، به روز رسانی امکانات، تجهیزات و نوسازی ساختمان هیات باید در دستور کار هیات آذربایجان شرقی قرار گیرد.
ناصر اشکانی اضافه کرد: برگزاری جلسات هیات رییسه به صورت منظم و گزارش مالی شفاف در این جلسات، روند رو به رشد خدمات هیات های استانی را تسریع می کند.
انتهای پیام/
تمرکز زدایی از اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی در کشور است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار