خبر/

۱۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده های دانش آموزان نیازمند آذربایجان‌شرقی تهیه شد

1402/01/30 - 15:46 - کد خبر: 90806 نسخه چاپی

نصر: ۱۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری آذربایجان‌شرقی به منظور توزیع بین خانواده‌های دانش آموزان نیازمند استان تهیه شد.

به گزارش نصر، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در مراسم توزیع بسته های معیشتی اظهار کرد: پنج هزار بسته از این تعداد، سهم آموزش و پرورش و پنج هزار بسته نیز مشارکت مراکز نیکوکاری استان است که برای توزیع به تمام شهرستان های استان ارسال می شود.
غلامعلی ملامهدی با قدردانی از تمام خیران که در طول ایام سال کمیته امداد را برای اهداف انسانی یاری می کنند، گفت: ۲۸۰ مرکز نیکوکاری در استان در طول سال در تمام مراسم ها این نهاد را یاری می کنند.
وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی کمیته امداد کمک به افراد نیازمند است، خاطرنشان کرد: ۲۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند که از افراد نوع دوست برای حامی بودن این کودکان دعوت می کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه این میزان بسته معیشتی برای اولین بار در سطح کشور توزیع می شود، گفت: آموزش و پرورش ریالی برای این بسته ها هزینه نکرده است بلکه خیران و موسسان مدارس غیردولتی هزینه این بسته های معیشتی را تقبل کرده اند.
حجت الاسلام علی پوررادی با اشاره به حسنات انفاق در جامعه خاطرنشان کرد: انفاق در کل عالم خلقت اعم از جامدات، نباتات و زمین دیده می شود اما انسان که اشرف مخلوق است باید بیشتر انفاق کند.
انتهای پیام/
 
 
۱۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده های دانش آموزان نیازمند آذربایجان‌شرقی تهیه شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار