افزایش قیمت خودرو برخلاف جهت شعار سال است

1402/01/30 - 10:10 - کد خبر: 90767 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه اهر از تصمیم وزارت صمت و شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو گلایه کرد و گفت: این تصمیم برخلاف جهت شعار سال است.

به گزارش نصر، سرهنگ پاسدار حسن سیفی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری به تناسب شرایط جامعه و مشکلات مردم، شعار سال را انتخاب می‌کنند، اظهار داشت: انتخاب شعار «مهار تورم و رشد تولید» و تذکرات مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که در این حوزه‌ها مشکلات و کم‌کاری وجود دارد از طرفی انتخاب شعار سال صرفاً برای همان سال نیست بلکه پیگیری تحقق شعار سال مستمر بوده و علاوه بر سال جاری باید در سال‌های آینده نیز تداوم یابد.
فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: دشمنان و رسانه‌های اجیر شده آن‌ها بیش از مدیران و مسئولان، فرمایشات مقام معظم رهبری را دریافت کرده و برای اینکه منویات رهبری تحقق نیابد یا خلاف آن عمل شود برنامه‌ریزی می‌کنند. با وجود اینکه مقام معظم رهبری شعار سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری کرده‌اند با کمال تأسف وزارت صمت بر خلاف منویات مقام معظم رهبری، اولین چراغ افزایش قیمت خودرو را روشن کرد.
وی تصریح کرد: چه لزومی داشت که وزارت صمت با وجود تأکید مقام معظم رهبری و انتخاب شعار سال، در مدت کوتاهی افزایش قیمت خودرو را مطرح کند. این اقدام بر خلاف منویات رهبری بود، هرچند مسئولان استانی و شهرستانی اختیار کاهش قیمت محصولاتی همچون خودرو را ندارند این از اختیارات مسئولان کلان کشوری است.
سرهنگ سیفی بر لزوم همکاری مسئولان شهرستانی در مهار تورم و رشد تولید در حد اختیارات تأکید و خاطرنشان کرد: وزارت صمت در تصمیمی ناپُخته قیمت خودرو در درب کارخانه را افزایش داده و این افزایش قیمت در بازار نیز تلاطم به وجود آورده، این در حالی است که افزایش قیمت خودرو در سایر بخش‌های مرتبط نیز تأثیر تورم‌زایی داشته است، انتظار داریم حداقل سایر بخش‌های دولت و نهادها به افزایش قیمت و به تبع آن رشد تورم دامن نزنند.
انتهای پیام/
افزایش قیمت خودرو برخلاف جهت شعار سال است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار