مدیر عامل رونیکس در مصاحبه با نصر خبر داد:

حضور فعال " رونیکس " در نمایشگاه تبریز

1402/01/29 - 13:25 - کد خبر: 90709 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل برند رونیکس تولید کننده انواع ابزار آلات صنعتی از حضور فعال و پر رنگ این مجموعه صنعتی در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، رضا رامخو در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آژانس خبری تحلیلی نصر افزود: رونیکس در این نمایشگاه با هدف ایجاد فضای تعاملی و ارتباطات بهتر بین این شرکت با مدیران و متخصصین واحدهای صنعتی و صنف ابزارفروشان حاضر خواهد بود.
وی ادامه داد: رونیکس به‌عنوان بزرگترین برند بازار ابزار ایران، بیش از 2000 محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه و دیگر خدمات خود را در این نمایشگاه به علاقه‌مندان ابزار و یراق ارائه می‌کند.
رامخو در خصوص ارکان اصلی این برند اظهار داشت: برند رونیکس از ابتدای تاسیس بر 5 رکن اصلی بنا شده است، که هر یک از آن‌ها ماهیت اصلی کسب‌و‌کار ما را تعریف می‌کند. این ارزش‌ها بنیان موفقیت و سکوهای رونیکس هستند:
•  ارائه محصولات متنوع
•  تولید محصولات با بالاترین کیفیت
•  قیمت‌گذاری منصفانه
•  خدمات پس از فروش متمایز
•  رفتار سازمانی حرفه‌ای

وی در خصوص رویکرد های برند رونیکس نیز اظهار داشت: برند رونیکس در سال 1379 بر اساس فکر، ایده و تلاش ایرانی و با هدف عرضه‌ی محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در زمینه ابزارآلات صنعتی، بنا شده است. تلاش مستمر جوانان خوش‌فکر ایرانی در تحقق ایده‌های ناب، ریشه‌های شکوفایی این خانواده را رقم زده است. رونیکس با تکیه بر ارکان اصلی خود یعنی کیفیت، تنوع، قیمت‌گذاری منصفانه، رفتار سازمانی متمایز و ارائه خدمات پس از فروش فوق العاده، در طی سال‌های فعالیت خود به برندی پیشرو و مورد اعتماد مصرف کنندگان بدل شده، برندی که همه بتوانند از ابزارآلات متنوع و با کیفیت آن بهره ببرند.
مدیر عامل رونیکس در پاسخ به این سئوال که به نظرتان برگزاری چنین نمایشگاه هایی در رونق ظرفیت های داخلی و تولید داخلی چه تاثیراتی می تواند داشته باشد؛ اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه‌ها باعث ایجاد ارتباط و تعامل بین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان ابزارآلات صنعتی با مخاطبان خود در صنایع مختلف و یافتن نیازمندی‌های فنی و تخصصی می‌شود. این امر باعث ایجاد سازوکارهایی برای افزایش ظرفیت تولید و برنامه‌ریزی جهت توسعه تولید داخل خواهد شد.
رامخو در خصوص سیاست های توسعه ای رونیکس نیز گفت: رونیکس با تکیه بر برنامه‌ریزی و تحلیل منطقی نیازمندی‌های صنعت کشور و با وجود شرایط تحریم و کمبود امکانات و تجهیزات در چرخه صنعت کشور، همواره در حال بررسی و توسعه تولیدات جدید خود در جهت پوشش این کمبودها است. این شرکت تا به امروز گام‌های مهمی در جهت رفع نیاز صنعت و چرخه تولید کشور و تامین ابزارهای موردنیاز صنعتگران ایران برداشته است.
وی در پایان حضور در بازارهای بین المللی را از سیاست های این برند خواند و یادآور شد: چند سالی‌ست که شرکت رونیکس، حضور در بازار بین‌المللی را آغاز کرده و دفاتری فعال در اروپا، خاورمیانه و آسیا دارد. در این مدت کوتاه رونیکس به یکی از برترین برندهای صنعت ابزار در خاورمیانه و همچنین به برندی بین‌المللی، با تخصص در ارائه ابزارهای متنوع و حرفه‌ای بدل شده است. حضور ثابت رونیکس در بازارهای جهانی با ارائه ابزارهای متنوع، باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، منجر به صادرات مستقیم محصولات رونیکس به بیش از 9۰ کشور جهان شده است، تا جایی‌که این شرکت با چیره شدن بر چالش‌های زیاد به جایی رسیده که می‌تواند هر محصولی را به هرجای جهان تا نهایتا ۲۰ روز به دست مخاطب خود برساند.
این گزارش می افزاید؛ برند رونیکس تولید کننده بیش از 2000 محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/
حضور فعال نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار