امیر سرتیپ شفیعی تاکید کرد؛

روز ارتش، روز ملت ایران است

1402/01/29 - 00:33 - کد خبر: 90682 نسخه چاپی

نصر: ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل با بیان اینکه روز ارتش، روز ملت ایران است، تصریح کرد: فردا را نگوییم روز ارتش است، بلکه فردا روز ملت است و روز بصیرت و آگاهی است و سربازان ملت ایران فردا با نشان دادن اقتدار و صلابت خود باری دیگر با آرمان های امام و رهبری بیعت کرده و نشان خواهند داد همواره نیروهای مسلح روی ریل ولایت و ملت حرکت می کنند.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش که به مناسبت فرا رسیدن روز 29 فروردین در ستاد فرماندهی لشکر 21 حمزه آذربایجان برگزار شد، افزود: به مانند سال های گذشته فردا در سالروز 29 بهمن، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سربازان ملت ایران در سراسر کشور دست در دست هم یک بار دیگر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رخ دوست و دشمن خواهد کشید.
وی با بیان اینکه روز ارتش، روز ملت ایران است، تصریح کرد: فردا را نگوییم روز ارتش است، بلکه فردا روز ملت است و روز بصیرت و آگاهی است و سربازان ملت ایران فردا با نشان دادن اقتدار و صلابت خود باری دیگر با آرمان های امام و رهبری بیعت کرده و نشان خواهند داد همواره نیروهای مسلح روی ریل ولایت و ملت حرکت می کنند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان با بیان اینکه امروز ارتش در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارد، گفت: امروز ارتش ایران اسلامی با بروزرسانی ساختار خود و نیز بهره گیری از فناوری های نوین خود را برای مقابله موثر و مقتدرانه با تهدیدات جدید دشمنان آماده کرده است.
امیر سرتیپ شفیعی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از توان و خلاقیت های همین جوانان عزیز برای پاسخگویی به هرگونه نیازمندی های عملیاتی و تهدیدهای نوین در کوتاه ترین زمان آماده است و این توان را دارد تا دشمن را از فاصله دور و بدون «توسعه وضعیت» مورد هدف قرار داده و از بین ببرد.


 
فرمانده لشکر 31 سپاه عاشورا نیز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهان، کارکنان و خانواده های ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: اتحاد نیروهای مسلح مایه اقتدار کشور و اقتدار ما مایه عزت و افتخار کشورمان است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره چه در برهه جنگ تحمیلی و چه در برهه های حساس بعد از جنگ این اتحاد، اقتدار و صلابت خود را ثابت کرده اند و امروز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در اوج اقتدار و آمادگی خودشان به سر می برند.
وی ادامه داد: اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح موجب خوف دشمنان و دلگرمی دوستان ملت ایران می شود و با تامین امنیت پایدار، آرامش و پیشرفت در حوزه های مختلف را به ارمغان می آورد.


 
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی هم در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز، گفت: دشمنان در اوایل انقلاب با توطئه چینی سعی داشتند با انحلال ارتش، انقلاب اسلامی نوپا و کشور را به بن بست کشانده و به اهداف خود برسند که امام راحل (ره) با تدبیر عالمانه خود و اعلام روز 29 فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران این توطئه دشمنان را خنثی کردند.
سردار سرتیپ دوم حسین عبدی افزود: ارتش چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن، برای به ثمر رسیدن انقلاب ملت ایران رشادت های بی شماری کرد و در 19 بهمن به ثمر رسیدن انقلاب نقش ویژه ای ایفا کرد.
وی ادامه داد: اگر حرکت 29 بهمن 1356 مردم تبریز به عنوان پیشران انقلاب اسلامی بود، بیعت ارتشی ها با بنیانگذار انقلاب اسلامی در 19 بهمن 1357 موجب پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران شد.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ما به روح عظیم شهدای ارتش درود می فرستیم و این روز را گرامی می داریم.
سردار عبدی به امدادرسانی و مردم یاری ارتش در حوادث مختلف کشور اشاره کرد و افزود: مردم ما همواره در حوادث و بلایای مختلف کشور دست قدرتمند ارتش را در پشت خود احساس کرده اند و آن جناب سرهنگ عزیزی که خم شد تا افراد سالخورده و مردم از شانه های او به عنوان پله برای سوار شدن به ماشین و رهایی از خطر سیل استفاده کنند، عالی ترین نشان خدمت ارتش بود و ما از خدمات بی منت ارتش سپاسگزاریم.
انتهای پیام/
 
روز ارتش، روز ملت ایران است محمد سهرابی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار