متقاضیان حائز شرایط خودروهای سایپا؛

تا سه روز آینده فرصت دارید تکمیل وجه کنید

1402/01/28 - 16:44 - کد خبر: 90668 نسخه چاپی

نصر: پس از اولویت‌بندی، متقاضیان خرید خودرو از محصولات گروه سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که حائز شرایط هستند از امروز به مدت ۳ روز می‌توانند در راستای واریز وجه و ثبت‌نام طرح فروش در سایت یا نمایندگی‌ اقدام کنند.

به گزارش نصر، شرکت خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید خودرو از محصولات گروه سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در سایت https://esalecar.ir نسبت به انتخاب خودرو درخواستی اقدام کرده‌اند، در صورتی که حائز شرایط ثبت نام بوده‌اند امکان واریز وجه و ثبت نام طرح فروش فوق العاده در سایت https://saipa iranecar.com یا نمایندگی‌های گروه سایپا از تاریخ ۲۸ فروردین (امروز ) به مدت ۳ روز فراهم شده است.
به گزارش ایسنا، ثبت نام در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی بر مبنای تعیین نوبت، از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند ماه سال قبل اجرا شد و سپس دو مرحله دیگر در سال جدید تمدید شد که در نهایت دو روز پیش زمان نوبت دهی برای تحویل آنها به متقاضیان نیز مشخص شده است.
تاکنون نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا، مدیران خودرو ، فردا و ایلیا انجام شد و تمام این متقاضیان حداکثر ظرف سه ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد که بر اساس آن متقاضیان می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه  http://www.esalecar.ir در حساب کاربری خود در قسمت جزئیات سفارش نوبت خود را مشاهده کنند. متقاضیان خودروهای شرکت‌های کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر در مدت شش ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند. متقاضیان خودرو از شرکت‌های ایران خودرو، بهمن خودرو و آرین خودرو نیز انجام گرفته، اما در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید با لیست متقاضیان تطبیق داده شود که این کار در حال انجام است و حداکثر تا آخر این هفته مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه "جزئیات سفارش" از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.
انتهای پیام/
تا سه روز آینده فرصت دارید تکمیل وجه کنید خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار