در انتهای بازار رقم خورد:

شاخص کل بورس با رشد بیش از ۱۴ هزار واحد به منطقه سبز بازگشت

1402/01/28 - 13:24 - کد خبر: 90641 نسخه چاپی

نصر: شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و  ۲۱۹ واحدی در تراز دو میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۸۶ واحدی ایستاد.

به گزارش نصر، امروز دوشنبه (۲۸ فروردین) در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و  ۲۱۹ واحدی در تراز دو میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۸۶ واحدی ایستاد.
ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۱ هزار و ۱۱ میلیارد تومان رسید. «وغدیر»، «شبندر» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «وکغدیر»، «پی باد» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.
شاخص کل هم وزن با رشد ۹  هزار و ۵۰۲ واحدی روی پله ۷۴۰ هزار و ۶۵۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۷ هزار و ۹۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۱۱ هزارمیلیارد تومان رسید.
شاخص فرابورس هم با رشد ۶۵ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۹۵۲ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۶ هزار و ۵۰ میلیارد سهم به ارزش ۳  هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های ولپارس، رتاپ و خچرخش بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های قپیرا، زپارس و خموتور بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های شملی، حاسا و ثپردیس بیشترین افزایش قیمت و سهام ثالوند، سپیدار و وسپهر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های پی باد، افران و سپر بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و سپر در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، آوند و  ثبات و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اوصتا ۴، اعتماد و آوند در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های کگل ۲، دارایکم و اهرم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کگل ۲، شستا و وبملت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اخزا ۹۱۶۴، اراد ۱۲۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، دی و خاور بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.
انتهای پیام/
شاخص کل بورس با رشد بیش از ۱۴ هزار واحد به منطقه سبز بازگشت باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار