مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد:

لزوم درج علامت استاندارد حلال و گواهی آن بر روی فرآورده‌های پروتئینی

1402/01/28 - 11:44 - کد خبر: 90623 نسخه چاپی

نصر: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی،گفت: کشتارگاه‌های دام و طیور و مراکز عرضه فرآوررهای پروتینی (ژلاتین، آبزیان و غیره) باید نسبت به استفاده از علامت استاندارد حلال و گواهی آن در روی محصولات خود اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام مجید نجفی در جلسه کارگروه توسعه و ترویج غذای حلال و سالم در سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: هماهنگی مابین دستگاه‌های متولی در زمینه نظارت و کنترل محصولات غذایی در زمینه بهداشتی و شرعی باید بیشتر باشد و با سوء استفاده کنندگان از علامت و گواهی حلال، برخورد جدی می‌شود.
وی افزود: حلیت و سلامت غذای مردم خط قرمز دستگاه‌های ناظر بوده و همکاری مراکز تولید و عرضه و کشتار با واحدهای ناظر در راستای بهداشت و رعایت مسائل شرعی، امری لازم است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، کارگروه توسعه و ترویج غذای حلال و سالم با حضور مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی به همراه معاونان و روسای آن مجموعه و نماینده اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی و مدیران واحدهای مرتبط در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به صورت ماهانه برگزار می شود . 
انتهای پیام/
لزوم درج علامت استاندارد حلال و گواهی آن بر روی فرآورده‌های پروتئینی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار