پس از موفقیت طرح محبوب لبخند ما بیمه ما (نمایندگی سونیا رستمی)‌؛

فرا بیمه، فرصتی جدید و منحصربفرد برای بیمه گذاران

1402/01/27 - 22:00 - کد خبر: 90605 نسخه چاپی

نصر: سونیا رستمی ضمن تقدیر از دکتر کاردگر مدیرعامل بیمه جهت رفع موانع موجود برای نمایندگی رستمی گفت: با مساعدت و تعامل جناب آقای دکتر کاردگر مدیرعامل بیمه ما و سایر مدیران ارشد این بیمه، مشکلات و موانع ایجاد شده برای بیمه ما نمایندگی رستمی مرتفع گردیده و همانطور که از طریق پیامک نیز به بیمه‌گذاران محترم اطلاع رسانی گردیده، از این پس این نمایندگی با تغییر معرف و با کد ۳۵۳۵ در خدمت همشهریان عزیز خواهد بود.

به گزارش نصر، سونیا رستمی مشاور بیمه در خصوص فرابیمه نیز اظهار داشت: پس از موفقیت طرح لبخند ما (نمایندگی رستمی) که با استقبال چشمگیر بیمه گذاران مواجه شده بود، از سال جدید با طرح عالی و منحصربفرد فرا‌بیمه در خدمت بیمه گذاران محترم هستیم .
رستمی همچنین در خصوص مزایای این طرح  افزود: از مزایای این طرح می‌توان به اعطای وام بدون ضامن و سند تا سقف ۲ میلیارد ریال، امکان بازنشستگی بعد از سپری شدن تنها ۵ سال از بیمه نامه عمر بمدت ۱۵ سال، امکان ارائه مستمری از کار افتادگی، حادثه و امراض خاص و مزایای متنوع دیگر اشاره نمود. 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این طرح به آدرس :بلوار جام جم - برج زمرد - طبقه ۱۰ - واحد C مراجعه و یا با شماره‌های  (۳۳۲۴۸۲۹۳۰ - ۳۳۲۴۸۱۷۲ ) تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/
فرا بیمه، فرصتی جدید و منحصربفرد برای بیمه گذاران نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار