خبر/

بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از زندان و کارگاه‌های تولیدی زندانیان تبریز

1402/01/27 - 18:13 - کد خبر: 90595 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز از زندان و کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی زندان تبریز دیدار و با زندانیان و مددجویان شاغل گفت‌ و گو کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه به همراه رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، پس از بازدید از زندان و کارخانجات زندان تبریز در محفل انس با قرآن زندانیان نیز شرکت کرد.
وی در جمع مددجویان با اشاره به حدیث «ستة اشیاء حسن ولکن من ستة احسن العدل حسن و هو من الامراء احسن» اظهار کرد: شش چیز خوب است ولی اگر در شش طایفه باشد خوب تر است که یکی از آنها عدل است، هر کس بر اساس عدالت در جامعه با مردم برخورد کند یک کار پسندیده ای انجام داده و این عدل از کسانی که مسئولیت های مهمی هم دارند، زیباتر است.
امام جمعه تبریز مددجویان را به صبر و شکیبایی در برابر مصیبت ها دعوت کرد و افزود: صبر و شکیبایی از خصلت های خوب و پسندیده ای است که انسان ها در برابر مشکلات باید از خودشان نشان دهند و این صبور بودن در سه قسم ، صبر در طاعت، صبر در معصیت و صبر در مصیبت، خلاصه می شود.
آل هاشم خطاب به مددجویان گفت: به طور قطع خواسته و ناخواسته اشتباهی رخ داده که الان در این فضا و مکان قرار گرفتید که ان شاء الله بعد از مدتی که از این اینجا مرخص می شوید تلاش کنید به خصوص در ماه مبارک رمضان با دلی صاف از درگاه خداوند توبه کرده و طلب مغفرت کنید.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از ایجاد کارگاه در زندان ها با هدف کسب مهارت و سرگرمی ایجاد شده و اجرای برنامه های قرآنی که برای اصلاح قلوب در زندان تبریز اجرا می شود، تقدیر و تشکر کرد.
 انتهای پیام/ 
بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از زندان و کارگاه‌های تولیدی زندانیان تبریز خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار