میرتاج الدینی:

خواهر مسلمان و هموطنم حفظ و رعایت عفاف و حجاب به صلاح خود است

1402/01/27 - 13:56 - کد خبر: 90573 نسخه چاپی

نصر: یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: خواهر مسلمان و هموطنم حفظ و رعایت عفاف و حجاب به صلاح خود، خانواده و جامعه‌مان است.

به گزارش نصر، محمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: عفاف و حجاب در جامعه اسلامی یکی از دغدغه های اصلی مردم عزیز و دینمدار ما است. حجاب یک حکم الهی و شرعی و یک الزام قانونی در جامعه ما است.
وی ادامه داد: دشمن که در مصاف انقلاب اسلامی در جبهه های مختلف جز شکست و زبونی چیزی به دست نیاورده می خواهد در جنگ اقتصادی و در جنگ نرم و فرهنگی به اهداف شوم خود نائل آید غافل از آنکه با حضور رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و مردم بیدار و مومن و بصیر و همیشه در صحنه کشورمان در این حوزه نیز تیرشان به سنگ خواهد خورد.
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم عزیز خاصه از خواهران و بانوان با کرامت کشورمان انتظار داریم در این عرصه نیز دشمن را مایوس کند؛ خواهر مسلمان و هموطنم، حفظ و رعایت عفاف و حجاب به صلاح خود، خانواده و جامعه مان است. امروز در جامعه ما قانون حجاب حتی مورد احترام اقلیت‌های مذهبی است.
وی‌ در پایان بیان کرد: ما در این عرصه از اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با کشف حجاب و مظاهر بی حجابی در کنار همه اقدامات نیروی انتظامی از جمله مقابله با سارقان و مفسدان و برقراری امنیت در کشور تقدیر و تشکر کرده و از نیروی انتظامی حمایت می کنیم.
انتهای پیام/
خواهر مسلمان و هموطنم حفظ و رعایت عفاف و حجاب به صلاح خود است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار