رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

آماده‌باش راهداران در جاده خلخال به اسالم/راه‌های ارتباطی خلخال به مرکز استان و کشور باز است

1398/09/19 - 10:02 - کد خبر: 9056 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از آماده باش راهداران با بیش از ۳۰ دستگاه ماشین آلات در محورهای ارتباطی شهرستان خلخال وجاده خلخال به اسالم خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، معروف خسروی در بازدید از عملیات برفروبی محور خلخال به اسالم و خلخال به شاهرود اظهار کرد: راهداران شهرستان خلخال از اولین بارش برف در آماده‌باش کامل به سر برده و در شبانه‌روز گذشته نیز به دفعات محور خلخال به اسالم به علت تردد هموطنان برفروبی و نمک‌پاشی شده است.

خسروی اضافه کرد: ارتفاع برف در گردنه الماس به بیش از ۶۰ سانتی متر رسیده و به دفعات از شبانه روز گذشته این محور تیغه‌زنی و نمک‌پاشی که لزوم استفاده از زنجبر برای تردد از این گردنه از رانندگان انتظار می‌رود.

خسروی گفت: به غیر از پونل که از ۱۵ روز گذشته تا اطلاع ثانوی مسدود است کلیه محورها به استان گیلان، زنجان و تهران و اردبیل از سمت خلخال باز است.

رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال از تردد کامیونت‌ها با تناژ بالا از محور خلخال به اسالم خبر داد و افزود: این تخلف از سوی رانندگان در این محور انجام می‌شود که علاوه بر خطرات برای خودروهای سواری و کاهش ایمنی سفر اداره راهداری در ماه‌های آینده به استقرار باسکول در مسیر خلخال به اسالم و جلوگیری از حمل بار اضافه شن و ماسه اقدام خواهد کرد. 

خسروی از توزیع بیش از ۶۵۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی از سوی اداره راهداری شهرستان خلخال در بین کامیون‌داران، مینی‌بوس و اتوبوس و خودروهای سنگین خبر داد.

انتهای پیام/

آماده‌باش راهداران در جاده خلخال به اسالم/راه‌های ارتباطی خلخال به مرکز استان و کشور باز است خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار