خبر/

آغاز به کار طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور

1402/01/26 - 22:26 - کد خبر: 90541 نسخه چاپی

نصر: مرکز اطلاع رسانی پلیس طی اطلاعیه‌ای از آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور خبر داد و از مشارکت و همراهی مردم در ارتقاء امنیت عمومی قدردانی کرد.

به گزارش نصر، طرح عفاف و حجاب با مشارکت تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط در سراسر کشور از امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ آغاز بکار کرد.
در این اطلاعیه آمده است: این طرح بصورت هوشمند و برای تقویت و توسعه‌ی حقوق شهروندی است و پلیس از مشارکت و همراهی مردم در ارتقاء امنیت عمومی قدردانی نموده و از اصحاب رسانه، نخبگان و عموم شهروندان انتظار می‌رود طی روز‌های آتی نیز همچنان به همکاری همدلانه خود با پلیس ادامه دهند.
انتهایپیام/
آغاز به کار طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ناشناس   سال پیش  

باید طرح عفاف و حجاب را از ادارات دولتی تبریز و سایر شهرها آغاز کرد. تعداد زیادی از خانم های کارمند در ادارات دولتی، متاسفانه در محل کار خود، به صورت نمایشگاهی از انواع و اقسام آرایش های عجیب و غریب ظاهر میشوند. آرایش های عجیب و غریب و با عرض پوزش مستهجن ناخن ها بین کارمندان زن در ادارات دولتی، جلوه و ظاهر بسیار بد و نامطلوبی به تعدادی از خانم های کارمند داده است که تعدادی از آنها حتی رئیس یک بخش هم هستند. خانم ها در ادارات سر این که کدام یک آرایشگاه گرانتری میروند رقابت دارند. بعضی ها حتی در بعضی از ادارات از خودروهای اداری که متعلق به بیت المال است برای رفتن به آرایشگاه های طولانی مدت استفاده میکنند و راننده ی بیچاره را جلوی آرایشگاه منتظر نگه میدارند! آرایش ها و عمل های زیبائی عجیب از جمله لب شتری کردن و گونه گذاری و استفاده از مژه های مصنوعی بلند! در ادارات دولتی رواج یافته و به مسابقه و رقابتی بین تعدادی از خانم ها تبدیل شده. حیف که اینان استخدام شدند تا حقوقشان را بگیرند و صرف این کارها کنند. اگر به جای این خانم ها، آقایان استخدام می شدند با حقوقشان میتوانستند زندگی یک‌ خانواده را بچرخانند. این خانم ها در ادارات دولتی آزادانه به این کارهایشان ادامه میدهند و اخطار و توبیخی هم دریافت نمی کنند. از مسئولین محترم رسیدگی کننده به حجاب و عفاف مستقر در استانداری خواهش میکنیم به این موضوع رسیدگی فرمایند
پژوهشیار