سردار سلامی:

امروز ما «منبع مشروعیت نظام‌های دیگر» هستیم / سقوط صهیونیست‌ها «نزدیک و در دسترس» است

1402/01/25 - 18:08 - کد خبر: 90452 نسخه چاپی

نصر: سردار سلامی با بیان اینکه می‌خواستند ما را منزوی کنند، افزود: همسایگانی که فاصله گرفته بودند به نظام ما اقبال نشان دادند و امروز ما منبع مشروعیت نظام‌های دیگر هستیم.

به گزارش نصر، امروز رژیم صهیونیستی با دست‌های غیبی از هر طرف هدف قرار می‌گیرد و نمی‌داند از کجا ضربه می‌خورد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم روز جهانی قدس در میدان امام خمینی (ره) اصفهان گفت: از خداوند بزرگ برای همه امت اسلام و ملت سرافراز ایران و همه مردم شریف، مؤمن، انقلابی، متدین، شجاع و شهید پرور اصفهان خواستار سربلندی هستم.
سردار سرلشگر حسین سلامی با بیان اینکه اصفهان مهد فرهنگ، دیانت، علم، هنر و صنعت و بیرق دار تمدن و فرهنگ اسلامی و ایرانی است، افزود: به روان پاک شهدای این استان درود الهی را نثار می‌کنم.
وی گفت: امروز رژیم صهیونیستی از سوی همه کشورها مورد حمله نظامی قرار می‌گیرد و نمی‌داند از کجا مورد جمله قرار گرفته است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در چند ماه قبل دشمنان ایران رؤیای فروپاشی نظام مقدس اسلامی را در سر می‌پروراندند و خواب‌های آشفته برای در هم شکستن اراده و امید می‌دیدند و تلاش کردند جوانان ما را به خیابان‌ها بکشانند و آنان را در مقابل نظام قرار دهند اما امروز که ضعف و از هم گسیختگی و افسردگی و پوسیدگی و شکست‌های آشکار آن‌ها به وضوح دیده می‌شود.
سردار سلامی گفت: به شکل معجزه آسایی ملت ایران با حمایت از رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند و رویاهای باطل دشمن را ابطال کردند و با خیزش‌های انقلابی نشان دادند که سرزمین ایران و دل‌های ایران تسخیر نفوذ اندیشه‌های فاسد غرب نیست و اقتدار ایران بزرگ دوباره شکوفا شد و شخصیت عظیم ایران ارتفاعی متفاوت از گذشته به خود گرفت و نه تحریم دشمن توانست این ملت را به کرنش وادار کند و نه فشارهای سیاسی دشمنان توانست این ملت را در انزوای سیاسی قرار دهد و نه عملیات سنگین روانی دشمن در فضای مجازی و حقیقی نتوانست اراده، ایمان، شکوه مقاومت، روح فداکاری احساس زیبای وفاداری را از این ملت بزرگ بگیرند.
وی افزود: توطئه اخیر دشمن بسیار جدی بود و ما با آرایش جهانی دشمن رو به رو بودیم و همه شیاطین با همه توان خود به میدان آمده بودند و آمریکا، اروپا، مرتجعان عرب و مزدوان و فریب خوردگان داخلی و جریانان مرموز سیاسی، ورشکستگان سیاسی همه به میدان آمده بودند تا شکوه این جمعیت بی انتها را که امروز نشان جدیدی از ابراز علاقه خالصانه است را بشکنند اما با هدایت‌های ولی امر مسلمین و حمایت‌ها و وفاداری‌های مردم ایران همه این نقشه‌ها و توطئه‌ها نقش بر آب شد و دشمن دوباره دچار یاس و سرخوردگی شد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون سیمای پریشان و آشفته همه دشمنانمان را می‌بینیم و در مقابل آن ایران سرافراز را که همچون خورشیدی در سپهر سیاست عالم می‌درخشد و مردم پرچم به دست را می‌بینیم که آماده جهاد برای در هم شکستن دشمن است.
سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا از سیاست‌های منطقه اخراج شده و جایی برای قدرت نمایی و عرض اندام و سیطره سیاسی ندارد، افزود: حتی متحدان دیروز آمریکا که دنباله روهای سیاسی اش بودند امروز از او فاصله گرفته‌اند و مکرون که روزگاری نه چندان دور در کنار عناصر ضد انقلاب رجز براندازی نظام را می‌خواند این روزها برای جمع آوری زباله‌های پایتخت کشورش دچار بحران است و دریافته که باید از آمریکا فاصله بگیرد و اروپا نیز دریافته که تابعیت سیاسی آمریکا جز پشیمانی و محروم ماندن از حیات درست چیزی برایش ندارد.
وی گفت: رژیم‌های عربی نیز به آمریکا پشت کرده و به سمت قدرت‌های دیگر حرکت کرده و از او فاصله گرفته‌اند و تصاویری تحقیرآمیز از بزرگترین امپراتوری تاریخ یعنی آمریکا منتشر می‌کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در سوریه و یمن نتوانست پیروز شود، افزود: شکست‌ها آنقدر آشکار است که انسجامشان از هم گسیخته و آمریکا از سیاست‌های منطقه اخراج شده و جایی برای قدرت نمایی و عرض اندام و سیطره سیاسی ندارد،
سردار سلامی تصریح کرد: دولت‌های عربی به امریکا پشت کرده و تصاویری تحقیرآمیزی از رییس جمهور امریکا منتشر کردند، حتی ترس دنباله روان امریکا از او ریخته به طوری که در عراق و سوریه بدون تاثیر سیاسی باقی مانده و یمن و جنگ یمن نتوانست در انصارالله و حمایت از رژیم سعودی کاری کند و جنگ یمن با سیطره انصار الله مراحل پایانی خود را می‌گذراند.
وی گفت: امروز آمریکا نه این که نخواهد بلکه نمی‌تواند از صهیونیست‌ها حمایت کند و شکست این رژیم به قدری آشکار است که از هم گسسته اند.
سردار سلامی با بیان اینکه می‌خواستند ما را منزوی کنند، افزود: همسایگانی که فاصله گرفته بودند به نظام ما اقبال نشان دادند و امروز ما منبع مشروعیت نظام‌های دیگر هستیم.
وی گفت: آنانی که با ما در چالش بودند قدرت کشور را به عنوان نظام موثر بپذیرفته اند و این واقعیتی بزرگ است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که دشمنان ما را در چهار راه تحریم، انزوا، تهدید نظامی و عملیات روانی قرار دادند، افزود: آنان خطوط فشار از همه جهت اعمال کردند اما ایران بزرگ از همه این‌ها عبور و اراده دشمن را زیر پا گذاشت و ایستاد.
سردار سلامی گفت: زمانی برخی رژیم‌های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سبقت می‌گرفتند و صهیونیست‌ها با هواپیما به پایتخت این کشورها می‌آمدند و تصور می‌کردند ما را می‌توانند حصر کنند اما یک شرمساری ملی و عربی بود و امروز صف عادی سازی رها کردند و پشیمان هستند، چون نمی‌توانند به تکیه گاه سستی که موریانه از داخل آن را خورده تکیه کنند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی پوسیده و در حال زوال و به سقوط نزدیک و اولین آثارش در درونش دیده می‌شود که نظام سیاسی مستقری ندارد و از کارایی افتاده و کفگیر سیاست شان به ته دیگ خورده و مجبور شده اند صهیونیست‌ها را از ترس قیام مردم فلسطین از مسجد الاقصی دور کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:تسلط این رژیم بر مدیریت جامعه از هم گسسته است و خیابان‌های ما را می‌خواستند پر از جمعیت ببینند، اما حالا خیابان‌های خودشان پر از معترض شده و انزوای بین المللی آنان هویدا است.
سردار سلامی گفت: دیگر کسی حاضر نیست با صهیونیست ها عکس یادگاری بگیرید و سقوط آنها نزدیک و در دسترس است.
وی افزود: این رژیم با چند بحران بزرگ مواجه است و بحران اول در سیاست خارجی است که به سمت انزوا پیش می رود و دوم اعتراضات داخلی و ناکارآمدی دولت حاکم در این رژیم است و همه قوایی که آنان را نگه داشته بود فرسوده شد و دیگرنمی توانند هزینه های سنگین بقای خود را بدهند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهضت فلسطین جان تازه ای گرفته و کرانه باختری با دست های غیبی که دیده نمی شوند مسلح شده و امروز معمای امنیت برای این رژیم پیچیده شده است.
سردار سلامی افزود: روزگاری به فلسطینی ها حمله می کردند اما حالا از نواره غزه و سوریه به آنان حمله می شود و دیگر نمی توانند پاسخ دهند و خبری از سنگ نیست و با موشک به آن جواب داده می شود.
وی با بیان اینکه انتقام شهیدان با دست های غیبی گرفته می شود افزود: در تل آویو و کرانه باختری علیه آنها عملیات می شود در حالی که دور خود دیوار کشیده اند و قوی ترین سیستم های امنیتی را دارند و نمی توانند از عملیات مجاهدان جلوگیری کنند و به این چالش ها پاسخ دهند .
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز می توان گفت فلسطینی ها نگاهشان به خانه های غصب شده است در حالی که چندماه قبل در حال دفاع بودند و این واقعیت امروز است و ما به پیروزی بسیار نزدیک هستیم و هر حرکت صهونیست ها نقطه آغاز آنا برای فروپاشی سریع است و فاصله امروز با آنچه که در آینده اتفاق می افتد زیاد نیست و این نگرانی صهیونیست ها را رها نمی کند.
سردار سلامی افزود: امید داریم در آینده نزدیک در قبله اول مسلمانان به امامت رهبرمعظم انقلاب یه جماعت نماز بخوانیم و در چنین روزی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان، قدس را از فاصله نزدیک با هم ببینیم.
انتهای پیام/
امروز ما «منبع مشروعیت نظام‌های دیگر» هستیم / سقوط صهیونیست‌ها «نزدیک و در دسترس» است خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار