خبر/

دومین نایب قهرمانی ناهیده اسدی در لیگ برتر بسکتبال بانوان

1402/01/25 - 14:48 - کد خبر: 90442 نسخه چاپی

نصر: ناهیده اسدی به عنوان پرافتخار ترین ورزشکار بانوان بسکتبال آذربایجان شرقی در فصلی که گذشت با پیراهن تیم شهرداری گرگان عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. 

به گزارش نصر، وی تا به حال با 2 عنوان قهرمانی و 2 عنوان نایب قهرمانی با تیم هایی که عضو آنها در لیگ برتر بانوان بوده دایره افتخاراتش را گسترش داده است. 
اسدی همچنین عضویت تیم ملی ۳&۳ و تیم ملی بسکتبال بانوان را نیز یدک می کشد.
این بازیکن شاخص بسکتبال بانوان استان در مورد فصلی که با شهرداری گرگان سپری کرد گفت : در ابتدای فصل به عنوان بازیکن پوینت مورد استفاده قرار می گرفتم، اما در ادامه به پست 2 نقل مکان کردم. 
او با اشاره به شرایط پایان فصل بازی با نماینده کردستان افزود : به نظرم در مسابقه چهارم گل به ثمر رسیده تیم کردستان پس از پایان تایم قانونی وارد سبد شد و باید بازی در کوارتر ۵ دقیقه ای اضافی ادامه پیدا می کرد تا تیم برنده در آن زمان مشخص شود. 
اسدی در بیان خاطرات این فصل خود گفت: در سالی که گذشت بازی آخر با کردستان که باختیم خاطره ای فراموش نشدنی را برایم رقم زد، همچنین دیدار با بهمن نیز برایم ماندگار شد. 
وی افزود : ناگفته نماند که خاطرات تیم‌ ملی امسال هم برای من تجربه شد که چطور در اوج آمادگی، با بی تدبیری، از سفر کاپ آسیا جا ماندیم و با گریه از فرودگاه امام برگشتیم، سپس بازی های کشورهای اسلامی پیش آمد که آنجا هم بدون هیچ محک و آزمونی از بازی قبلی و مجددا در اوج آمادگی کنار گذاشته شدم. 
اسدی در مورد بازیکنان تاثیرگذار در جریان لیگ تاکید کرد : ترجیحم این است که از هر بازیکنی داشته های مثبتشان را یاد بگیرم و برای ساختن بسکتبالم استفاده کنم چون ما بازیکنان قابلی در ایران داشتیم و‌ داریم نظیر خانم ها خدادادی، عیسائیان، علی و امثال این بزرگواران، من امسال شانس هم تیمی بودن با خانم عیسائیان رو داشتم که بی تعارف واقعا بازیکن بسیار توانمندی هست.
او در مورد اهدافش از بازی و زندگی گفت : قبلا سقف آرزوهای من ختم به بسکتبال و‌ درسم بود  ولی الان در کنار این دو مهم،  چیز ارزشمندتری را میخواهم بدست بیاورم؟ تلاش میکنم بتوانم انسانی شریف، عادل و درست باشم تا همه از من به نیکی یاد کنند.
انتهای پیام/
دومین نایب قهرمانی ناهیده اسدی در لیگ برتر بسکتبال بانوان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار