امام جمعه تبریز:

روز قدس روز هشدار به تمام ابرقدرتهاست

1402/01/25 - 13:54 - کد خبر: 90439 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه امام راحل با نامگذاری روز قدس همه را در قبال قدس و فلسطین موظف کرد؛ گفت: روز قدس روز هشدار به تمام ابرقدرتهاست.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه امام خمینی (ره) با اندیشه راهبردی مساله فلسطین را به مساله اصلی جهان اسلام تبدیل کرد، گفت: امروز به برکت اندیشه راهبردی امام تمام رویاهای صهیونیستها از بین رفته و در دو دهه اخیر شکست پی در پی متحمل شده اند.
وی با بیان اینکه در داخل رژیم اشغالگر قدس ، بحران سیاسی ایجاد شده و چالش اصلی سیاستمداران این رژیم شده است، اظهار کرد: به گفته خود آنها، این یک فاجعه‌ و کابوس است.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) خوی وحشیگری رژیم صهیونیستی را افشا کرد و قدرت های جهان نمی توانند به صورت علنی حمابت کنند، خاطرنشان کرد: هر کشوری بخواهد ارتباط برقرار کند خطای بزرگ دچار می شود و تاوان خواهد داد.
وی با بیان اینکه آزادی قدس به گفتمان جهان تبدیل شده است، گفت: روزی شاهد انحلال این رژیم خواهیم بود و خودشان طبق فرمایش رهبر می خواهند زودتر نابود شوند.
حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: با جلوگیری از فراموشی قدس، آرزوی صهیونیست ها بر باد رفته و همچنین موضوع قدس به اهرمی برای اتحاد مسلمانان تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما مشکل اسراییل را موجودیت این رژیم می دانیم اظهارکرد: این دیدگاه برخلاف برخی کشورهاست که خشونت صهیونیستها را مشکل می بینند.
وی با بیان اینکه حق حیات برای رژیم صهیونیستی قائل نیستیم ، گفت: مساله این رژیم را نمی توانیم به موصوع رفتاری تقلیل دهیم.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه روز شکل گیری خاورمیانه اسلام با محوریت قدس شریف نزدیک است، گفت: روز قدس نماد درگیری کفر و اسلام است و امروز مردم ایران و آذربایحان حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
انتهای پیام/
روز قدس روز هشدار به تمام ابرقدرتهاست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار