خبر/

سال گذشته ۲۳ هزار میلیارد ریال به شهرداری های آذربایجان شرقی تخصیص یافت

1402/01/24 - 17:29 - کد خبر: 90413 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش ۱۵۵ درصدی تخصیص اعتبار به شهرداری های استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰، گفت: در سال گذشته۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت به شهرداری های استان تخصیص یافت.

به گزارش نصر، مرتضی موحدنیا با اشاره کمک های دولت به شهرداری های استان در سال گذشته، اظهار کرد: ۱۳ هزار تن قیر رایگان برای شهرداری های استان توزیع شد.
وی اعلام کرد: ۱۱۱ هزار میلیارد ریال بودجه مصوب شهرداری های استان در سال گذشته بود.
موحدنیا با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه خدمات اجتماعی شهرداری های استان، اضافه کرد: ۲ باب محل نگهداری سگ های بلاصاحب در شهرهای مراغه و تبریز احداث و عملیات ساخت مرکز دفن بهداشتی زباله های شهری در شهرهای اهر، هشترود و مرند آغاز شد.
وی ادامه داد: در حوزه عمرانی نیز ۱۱ ساختمان آتش نشانی در شهرهای استان احداث و سه ایستگاه در شهرهای خسروشاه، صوفیان و کوره کنان تکمیل شد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی افزود: ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال به شهرداری های استان اختصاص یافت و ۲۳ دستگاه اتوبوس شهری تحویل شهرداری ها شد.
وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای استان در سال گذشته گفت: در این همایش ۸۸ تفاهمنامه توسط شهرداری ها با سرمایه گذاران منعقد شد.
انتهای پیام/
سال گذشته ۲۳ هزار میلیارد ریال به شهرداری های آذربایجان شرقی تخصیص یافت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار