خبر/

شهردار جدید مهربان انتخاب شد

1402/01/24 - 09:16 - کد خبر: 90350 نسخه چاپی

نصر: وحید بنایی با سابقه شهرداری شهرهای ملکان و باسمنج به عنوان بیست و سومین شهردار منتخب شهر مهربان مورد اعتماد اعضای شورای اسلامی این شهر قرار گرفت.

به گزارش نصر، در یکصد بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر مهربان دوره ششم که روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲  از ساعت ۱۷ در محل تشکیل جلسات دائمی شورا برگزار گردید ، موضوع انتخاب شهردار جدید شهر مهربان در دستور کار قرار گرفت و با توجه به  برگزاری چندین جلسه متوالی و بررسی گزینه های پیشنهادی ( بومی و غیر بومی ) در روزهای گذشته   ، در نهایت دکتر  وحید بنایی به سمت شهردار جدید مهربان  انتخاب گردید.
شهرداری شهرهای ملکان و باسمنج از جمله سوابق مدیریتی دکتر وحید بنایی شهردار منتخب شهر مهربان می باشد .
در ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ دکتر حمید نیکورای شهردار مهربان بخاطر انتصاب به ریاست اداره منابع انسانی و اداری شهرداری کلانشهر تبریز از مسئولیت شهرداری مهربان استعفاء داده بود که در نهایت در ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ استعفای وی علیرغم میل باطنی اعضای شورای اسلامی شهر مهربان  به تصویب  رسیده بود.
وحید بنایی بیست و سومین شهردار مهربان در تاریخ ۶۱ ساله شهرداری مهربان میباشد.
ارزشی و انقلابی بودن ، تعهد ، تخصص ، پاکدستی ، سختکوشی و تسلط به امور شهری و شهرداری و توان بالای مدیریتی  از جمله دلایل انتخاب دکتر وحید بنایی به مسئولیت شهرداری مهربان می باشد .
انتهای پیام/
شهردار جدید مهربان انتخاب شد نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ایرانی   10 ماه پیش  

بدون شک تاریخ شهر مهربان همچین شهرداری را نه دیده و نه خواهد دید
تا هست قدرش را بدانید و از تخصصش استفاده کنید
پژوهشیار