خبر/

«مسی» تمام نمی‌شود

1398/09/18 - 16:13 - کد خبر: 9034 نسخه چاپی

نصر: اگرچه «لیونل مسی» از همین حالا نیم‌نگاهی به بازنشستگی دارد اما جادوی وی تا ابد باقی خواهد ماند و او این موضوع را با هر بازی ثابت می‌کند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، تازه‌ترین نمایش مسی مقابل رئال مایورکا که شامل یک هت تریک طلایی بود، دست‌یابی چند آمار باورنکردنی را برای وی مقدرو کرد.

ستاره آبی اناری‌ها در ۳۲ سالگی، چهار بازی ابتدایی فصل ۲۰۱۹ ‌ ۲۰۲۰ لالیگا را از دست داد اما هم اکنون با ۱۲ گل برترین گلزن فصل جاری لالیگا بوده و از «کریم بنزما» سبقت گرفته است؛ کریم ۱۱ گلی را که به ثمر رسانده در جریان ۱۴ بازی ثبت کرده و این رقم برای مسی ۱۰ بازی است.

ناآماده بودن وی در ابتدای فصل برای او هزینه داشت و مرد آرژانتینی تا دیدار ششم اکتبر مقابل سویا در گل زدن ناکام بود اما از آن به بعد در تمام بازی‌های بعدی موفق به گلزنی شد البته بدون احتساب دیدار مقابل لگانس.

وی در برابر هر کدام از تیم‌های سویا، ایبار، لوانته و اتلتیکو مادرید یک گل و در دیدار مقابل رئال وایادولید ۲ گل به ثمر رساند و در نبرد با سلتاویگو و مایورکا هت‌تریک کرد.

میانگین گلزنی وی ۱.۲ گل به ازای هر بازی است. این رکورد تنها در فصول ۲۰۱۲ ‌ ۲۰۱۳ و ۲۰۱۱ ‌ ۲۰۱۲ (به ترتیب ۱.۴۴ و ۱.۳۵) بیشتر بود.

«سرخیو بوسکتس» پس از پیروزی مقابل مایورکا گفت: یک روز عادی دیگر برای مسی بود؛ او شگفت انگیز است و تک تک ما و افرادی که روز را با او سپری می‌کنیم، تنها می‌توانیم از کارهای او لذت ببریم.

چیزهایی که در مورد بازنشستگی مسی می‌گویند، فقط بخشی از حرف‌های او در موقعیتی خاص بوده و همه ماجرا نیست. همه ما می‌دانیم او هنوز می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

انتهای پیام/

«مسی» تمام نمی‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار