مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان:

تحقق ۱۱۴ درصدی وصول درآمدهای عمومی در آذربایجان شرقی

1402/01/23 - 11:11 - کد خبر: 90318 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی با اشاره به تحقق ۱۱۴ درصدی وصول درآمدهای عمومی استان در سال گذشته، گفت: ۸۱.۹ درصد درآمدهای عمومی استان در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ رشد داشته است.

به گزارش نصر، واقف بهروزی با اشاره به عملکرد این اداره کل در حوزه وصول درآمدهای عمومی و مولدسازی اموال دولتی افزود: در سال گذشته برای ۶ مورد املاک مازاد دستگاه های دولتی مجوز فروش صادر و ۱۶ هزار و ۲۰۱ فقره اسناد دفترچه ای یا تک برگ عادی به اسناد تک برگ دولتی تبدیل شد.
وی همچنین با اشاره به وضع سرمایه گذاری خارجی در استان گفت: میزان جلب سرمایه گذاری خارجی در سال گذشته ۱۵۵ میلیون دلار برای ۱۰ پروژه سرمایه گذاری است.
بهروزی میزان جذب سرمایه گذاری خارجی در سال گذشته برای ۱۲ پروژه را ۲۷ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۶۱۱ مورد نظارت بر اجرای درست طرح های سرمایه گذاری و رسیدگی به امور مربوط به سرمایه گذاران خارجی و داخلی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه مطالعات اولیه و نیازسنجی در حوزه سرمایه‌گذاری انجام گرفته، افزود: ۱۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه های صنعت، گردشگری، خدمات، عمران شهری و کشاورزی در آذربایجان شرقی احصا و مورد مطالعه قرار گرفته تا بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها فراهم شود.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی همچنین اظهار کرد: اطلس سرمایه گذاری با هدف هدایت سرمایه گذار و هوشمند سازی جذب و مدیریت سرمایه گذاری برای نخستین بار در استان طراحی و پیاده سازی شده است.
انتهای پیام/
تحقق ۱۱۴ درصدی وصول درآمدهای عمومی در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   مرتضی   سال پیش  

کسیکه برای آزاد زیستنش دم بر نیاورد باید پول خرج کند تا زندگی کند .این مردم دوست دارند پول بدهند و زندگی فقیرانه داشته باشند .هر چقدر خواستید ازشون بگیرید .
پژوهشیار