استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم استمرار حرکت انقلابی و جهادی آبرسانی به روستاهای استان در سال جدید

1402/01/22 - 23:11 - کد خبر: 90310 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران آبرسانی به روستاهای استان، بر استمرار حرکت انقلابی و جهادی در این زمینه در سال جدید تاکید کرد و خواستار انعکاس خدمات انجام‌گرفته به مردم شد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در جلسه قرارگاه جهادی آبرسانی به روستاهای استان، گفت: در سال ۱۴۰۱ با نگاه جهادی و انقلابی و همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مسئول، یک حرکت خوب و درخشانی در زمینه آبرسانی به روستاهای استان انجام شد که قطعا دعای خیر روستاییان عزیز را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: این کار بزرگ با همکاری و مشارکت دولت، خیران و بخش خصوصی انجام شد و مشارکت اهالی روستاها و شوراهای روستایی نیز با آن همراه شد که اثر اجتماعی قابل توجهی داشته است.
وی از دستگاه‌های مسئول در این حوزه خواست تا به مسائل فنی پروژه‌های آبرسانی و همچنین تعیین بازه زمانی برای اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌ها توجه ویژه داشته باشند.
وی همچنین بر تجمیع و یکسان‌سازی آمار دستگاه‌ها تاکید کرد و خواستار اطلاع‌رسانی هنرمندانه اقدامات و دستاوردهای این حوزه در رسانه‌ها و فضای مجازی شد.
جبارعلی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز طرح جهادی آبرسانی به روستاها را گل سرسبد اقدامات دولت سیزدهم در حوزه روستایی عنوان کرد و گفت: در سال جدید باید تلاش کنیم تا پروژه‌های بیشتری را به بهره‌برداری برسانیم.
محمد اسکندری، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز از آبرسانی به ۲۱۴ روستای استان در قالب طرح جهادی آبرسانی به روستاها در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در سال جدید هم آبرسانی به ۱۶۰ روستا تکمیل شده و عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۵۰ روستا آغاز می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز از آغاز مرحله دوم آبرسانی به روستاهای استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در این مرحله، ۱۸۳ روستا با جمعیت ۱۳۷ هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد و به این ترتیب تعداد روستاهای تحت پوشش به ۳۵۲ روستا می‌رسد که انتظار داریم عملیات آبرسانی به ۲۴۷ روستا در سال جاری تکمیل شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی افزود: در سال ۱۴۰۱، آبرسانی به ۹۲ روستا با مشارکت خیرین و مردم انجام شد و میزان مشارکت حدود ۵۴۰ میلیارد ریال بود که از این نظر، آذربایجان شرقی در سطح کشور استان اول بود.
انتهای پیام/
لزوم استمرار حرکت انقلابی و جهادی آبرسانی به روستاهای استان در سال جدید خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار