خبر/

آغاز به کار کمیته نظارت شورا بر دعاوی و قراردادهای شهرداری کلانشهر تبریز 

1402/01/22 - 14:21 - کد خبر: 90276 نسخه چاپی

نصر: به دنبال تصویب طرح اعضای شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر نظارت شورای شهر بر دعاوی و قراردادهای شهرداری تبریز، نخستین جلسه این کمیته برگزار شد.

به گزارش نصر، به دنبال تصویب طرح اعضای شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر نظارت شورای شهر بر دعاوی و قراردادهای شهرداری تبریز، نخستین جلسه این کمیته به ریاست روح الله دهقان نژاد و اعضای این کمیته برگزار شد.
روح الله دهقان نژاد رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر تبریز و همچنین رئیس کمیته نظارت شورا بر دعاوی و قراردادهای شهرداری با اشاره به منبع برخی مشکلات و ایرادات مدیریت شهری و به تبع آن هدر رفت منابع بیت المال را وجود مشکل و ایرادات اساسی در قراردادهای شهرداری عنوان کرد و گفت: یکی از باقیات الصالحات این دوره شورا نتیجه عمل کرد کمیته نظارت بر قرارداد ها و دعاوی می تواند باشد. 
وی ادامه داد: در صورت آسیب شناسی مناسب و ارایه راهکارهای ارشادی در عقد قراردادهای شهرداری بسیاری از مشکلات برطرف شده و از بروز فساد و رانت جلوگیری می شود.
لازم به ذکر است حمید حمیدی دبیر این کمیته از برگزاری هفتگی این کمیته و بررسی تمامی قراردادهای منعقد شده و یا در حال انعقاد شهرداری تبریز خبر داد.
انتهای پیام/
آغاز به کار کمیته نظارت شورا بر دعاوی و قراردادهای شهرداری کلانشهر تبریز  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار