فرماندار اهر خبر داد:

پیشرفت ۳۵ درصدی ساخت ۹۳۱ واحد مسکن ملی در اهر

1402/01/21 - 15:15 - کد خبر: 90200 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اهر گفت: ساخت ۹۳۱ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسید.

به گزارش نصر، ابوالفضل غنی‌ زاده روز دوشنبه در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن اهر با بیان اینکه روند اجرای این پروژه ها به خوبی در حال اجراست، افزود: تعهدات احداث نهضت ملی مسکن در این شهرستان، هشت هزار واحد مسکونی است که باید در طول چهار سال احداث شود.
وی بر لزوم واگذاری زمین در سریعترین زمان توسط کارگروه های مرتبط برای تسریع در احداث مسکن ملی این شهرستان تاکید و اظهار کرد: هم اکنون در این شهرستان دو هزار واحد مسکونی نهضت مسکن ملی در حال ساخت است.
فرماندار اهر گفت: پروژه ۶۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن این شهرستان نیز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق اعلام پیمانکار، این پروژه در ماه‌های آینده آماده بهره برداری می شود.
غنی زاده، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم، تامین مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه و به خصوص جوانان است که امید است با اتمام واحدهای مسکونی در حال احداث در این شهرستان، بخشی از مشکلات این قشر رفع شود.
وی با اشاره به اینکه در زمان کنونی نبود زمین از عمده مشکلات اجرای طرح ملی مسکن در این شهرستان است، یادآور شد: تامین زمین برای ایجاد شهرک جدید در قالب طرح ملی مسکن در راستای توسعه اصولی شهر اهر منطقی است.
غنی زاده، افزود: پروژه ۲۸۷ واحدی و ۱۲۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در فاز چهار شهرک شیخ شهاب‌الدین اهری نیز در حال احداث بوده و پیشرفت فیزیکی آن در حد خوبی است.
شهرستان ۱۳۰ هزار نفری اهر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/
پیشرفت ۳۵ درصدی ساخت ۹۳۱ واحد مسکن ملی در اهر خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار