استاندار آذربایجان شرقی؛

مسئولان آذربایجان شرقی در خدمت هنرمندان هستند

1402/01/21 - 12:20 - کد خبر: 90180 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در جنگ نابرابر رسانه‌ای قرار داریم، اظهار کرد: اکنون صدای توپ، تفنگ و موشک که نشانه جنگ سخت‌ است کمتر شنیده می‌شود، اما صدای جنگ رسانه‌ای نابرابر بی‌وقفه شنیده می‌شود و باید برای مقابله با این جنگ، طرح و برنامه داشته باشیم و بر اساس آن حرکت کنیم.

به گزارش نصر، عابدین خرّم شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب، با گرامی‌داشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی، گفت: شرط مردانه مردن، مردانه زیستن است و شهید آوینی زندگی خود را وقف تعهد به هنر انقلاب کرده بود.
وی تاگید کرد: به یک نقشه راه در عرصه فرهنگ و هنر در استان احتیاج داریم، توجه بیشتر به مبادلات و ارتباطات فرهنگی با داخل کشور و منطقه پیرامونی است.
خرّم با بیان اینکه اکنون دشمن در جنگ جهانی علیه اصالت‌های انقلاب اسلامی، دین و مکتب از طریق جنگ فرهنگ، هنر و رسانه ورود کرده، افزود: هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه استان در مناسبت‌های مختلف موضع گیری‌های خوب و به‌موقعی دارند و مسئولان نیز باید به بحث فرهنگ و هنر توجه مضاعفی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه هنر برای جامعه، مردم و اجتماع ارزش والایی دارد، تاکید کرد: باید گروه‌های هنرمندان متعهد را در تبریز و آذربایجان شرقی بیشتر شکل دهیم تا به انسجام بیشتری دست یابند.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: دشمن در جنگ رسانه‌ای، قوی کار کرده و چیزی که ما در این عرصه و جنگ روایت‌ها کم داریم، انسجام است و باید کاری متفاوت‌تر از گذشته انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه مرز حق و باطل، ظالم و مظلوم، شهید و جلاد از هم جداست، گفت: باید برنامه‌ریزی و انسجام بیشتری داشته باشیم تا هنرمندان متعهدی که می‌خواهند متناسب با زمان ایفای نقش کنند، احساس غربت نکنند.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: عمل به تعهد برای هنرمندان مجاهدت است و هنرمندان موحد، انقلابی و مردمی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند و ما مسئولان نیز به عنوان خدمتگزاران مردم در خدمت هنرمندان هستیم.
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در این آیین با تاکید بر اهمیت والای هنر در انقلاب اسلامی، گفت: پیوند انقلاب اسلامی با هنر، پیوند مرگ و زندگی است.
نوید ناصر اظهار کرد: افرادی که دل در گرو انقلاب دارند و وسع آنها می‌رسد، باید دغدغه هنر انقلاب را داشته باشند و کمک کنند تا هنر انقلاب به سر منزل مقصود برسد.
در این آیین تعدادی از هنرمندان و فعالان هنر انقلاب نیز به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود درخصوص مسائل فرهنگی و هنری پرداختند و در پایان از هنرمندان برجسته این عرصه تجلیل شد.
انتهای پیام/
مسئولان آذربایجان شرقی در خدمت هنرمندان هستند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار