فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران فروش عتیقه در تبریز

1402/01/20 - 23:23 - کد خبر: 90161 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری در فروش عتیقه به مبلغ 102 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سردار "حسین عبدی" در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر کلاهبرداری با عنوان فروش عتیقه، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی های تخصصی با جمع آوري مدارک ميداني و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسايي و با تشکیل تیم های عملیاتی دو نفر از متهمان اصلی در عمليات ضربتی پلیس در شهرهای تبریز و اصفهان دستگير شدند.
سردارعبدی با اشاره به شگرد متهمان در این کلاهبرداری گفت: متهمان با طرح نقشه قبلی پس از انتخاب سوژه با پیشنهاد اغواگرانه و وسوسه انگیز خرید و فروش اشیای قدیمی و عتیقه، مال باخته را ترغیب به خرید و با قرار صوری معامله،  دلار و طلاهای همراه فرد خریدار را تصاحب کرده و به سرعت از محل متواری شده بودند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ 102 میلیارد ریال در فروش اشیاء قدیمی و عتیقه اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به شهروندان توصیه کرد در خرید و فروش ها حتما به نکات امنیتی توجه کرده و از معامله با افراد غریبه و نامطمئن خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن های 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
دستگیری کلاهبرداران فروش عتیقه در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار