وزیر کشور:

کشف حجاب جرم محسوب و با هنجارشکنان برخورد می‌شود/ دستگاه‌های متولی امر عفاف و حجاب مکلف به اجرای قانون در این زمینه هستند

1402/01/20 - 22:12 - کد خبر: 90153 نسخه چاپی

نصر: وزیر کشور گفت: به استناد قانون کشور، کشف حجاب جرم محسوب و با هنجارشکنان برخورد می شود.

به گزارش نصر،  احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط زنده تصویری با استانداران سراسر کشور خطاب به آنان افزود: رعایت حجاب به عنوان قانون باید مدنظر همگان قرار گیرد. 
او با اشاره به اینکه به استناد قانون کشف حجاب جرم محسوب می شود، تأکید کرد: انتظار می رود توجه کامل به هنجار‌های اجتماعی و رعایت حقوق عمومی با پوشش‌های مناسب در جامعه شده تا به سلامت جامعه کمک شود.
 وزیر کشور تصریح کرد: دستگاه‌های متولی امر عفاف و حجاب مکلف به اجرای قانون در این زمینه هستند و تکالیف قانونی خود را با استفاده از ساز و کار‌های مشروع و قانونی با رعایت حرمت و کرامت انسانی اجرا و با هنجارشکنان هم برخورد می شود.
 وحیدی افزود: حجاب حفظ ارزش‌ها و صیانت از حریم خانواده و تقویت سلامت روانی جامعه و تأمین آرامش شهروندان است و انتظار می رود در اجرای قانون مردم با دستگاه‌های متولی امر عفاف و حجاب همکاری کنند.
انتهای پیام/
کشف حجاب جرم محسوب و با هنجارشکنان برخورد می‌شود/ دستگاه‌های متولی امر عفاف و حجاب مکلف به اجرای قانون در این زمینه هستند خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار