پاسخ‌گویی از معیارهای ارزیابی مدیران آذربایجان شرقی

1402/01/20 - 21:25 - کد خبر: 90148 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: پاسخ‌گویی و ارتباط با مردم یکی از معیارهای ارزیابی مدیران استان است.

به گزارش نصر، عابدین خرّم امروز در حاشیه پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی مردم با سامانه 111 در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی افزود: مردم از بابت مراجعه به ادارات گله‌مندی‌هایی دارند که باید رفع شود تا مردم نسبت به ارتباط با مسئولان دچار بی‌انگیزگی و ناامیدی نشوند.
وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آنان، وظیفه شرعی و قانونی هر مسئولی است، افزود: شیرین‌ترین لحظه یک مسئول زمانی است که بتواند مشکلی از مردم حل کند.
وی ادامه داد: در مقابل اگر این ارتباطات و طرح مسائل مردم، منجر به نتیجه نشود، به مرور زمان اهمیت خود را از دست می‌دهد که این برازنده مسئولان نیست.
خرّم خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نتیجه ارتباطات مردمی مسئولان این است که با واقعیت‌ها آشنا و متوجه می‌شوند که مردم چه دغدغه‌ها و مسائلی دارند.
وی سامانه تلفنی 111 را یکی از راه‌های ارتباط مستقیم مردم با مسئولان خواند که مسائل و مشکلات مردم به‌صورت مرتب توسط کارشناسان این سامانه رصد می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم از طریق این سامانه می‌توانند مسائل خود را بدون واسطه با مسئولان در میان بگذارند و اطمینان داشته باشند که مسائل آنها به‌صورت مرتب و تا حصول نتیجه توسط کارشناسان رصد می‌شود.
وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات مردم گسترده است و متاسفانه نمی‌توانیم پاسخ‌گوی همه مردم باشیم، افزود: همه مدیران ادارات و سازمان‌ها را موظف کرده‌ایم که ضمن برپایی میز خدمت در نمازهای جمعه و محل ادارات، زمان معینی را برای ملاقات مستقیم با مردم اختصاص دهند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گفت‌وگوی خود با تعدادی از شهروندان از طریق سامانه 111، مسائل مربوط به اشتغال، معیشت و مسکن را از عمده مشکلات مردم عنوان کرد .
عابدین خرّم که با اطلاع‌رسانی قبلی در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی حضور یافته بود، دقایقی را به پاسخ‌گویی مستقیم به تماس‌های شهروندان با سامانه 111 اختصاص داد و شخصاً به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.
انتهای پیام/
پاسخ‌گویی از معیارهای ارزیابی مدیران آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   مسعود ژاله   سال پیش  

هر امکانی که منجر به ارتباط موثر ودوسویه شود وفاصله بین مردم ومسئولین کمتر شود اعتماد تقویت واحیا میگردد اگر چه این حس بواسطه کارکرد بد درنظام پاسخگوئی واجرائی آسیب دیده وبا ویترین میز خدمت وسامانه تلفنی به آن شکل میدهند وبموازات آن به محتوی غنا ببخشند همراهی مردم بهتر وبیشتر میشود
پژوهشیار