خبر/

شهرداری تبریز یک هزار برنامه ورزشی تدوین کرد

1402/01/19 - 16:51 - کد خبر: 90074 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: در سال جاری اجرای یک هزار برنامه ورزشی در سطح این شهر تدوین و برنامه ریزی شده است.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار روز شنبه در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی شهرداری تبریز افزود: اعضای شورای اسلامی این شهر نیز بر اهمیت موضوع ورزش واقف هستند و بر آن تاکید دارند و بر این اساس در دوره فعلی مدیریت شهری به ورزش توجه ویژه ای شده است.
وی اظهار کرد: در این راستا خیابان ورزش در مجموعه تفریحی «ائل گلی» احداث و اماکن ورزشی، تجهیزات و میادین روباز موجود در این مجموعه که به مرور زمان دچار فرسودگی و خرابی شده اند، بازسازی می شود.
شهردار تبریز گفت: خیابان ورزش ائل گلی دارای زمین های روباز مینی فوتبال، والیبال و بسکتبال بوده و امکانات دیگری از جمله میز فوتبال‌دستی، تنیس روی میز، زمین پینت بال و اسکواش در آن ایجاد می شود.
هوشیار، بر بازآفرینی این اماکن و توسعه ورزش همگانی در پارک ها و تفرجگاه ها تاکید کرد و ادامه داد: خیابان ورزش ائل گلی به همراه محوطه بازی کودکان پارک عباس میرزا تا سوم خرداد سال جاری آماده بهره برداری می شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم شهردار تبریز به همراه پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش شورای اسلامی تبریز، موسی علی پور شهردار منطقه ۲ و میرمعصوم سهرابی سرپرست راه اندازی شرکت ورزشی باشگاه شهرداری تبریز، از اماکن ورزشی این شهر، پروژه ساختمان اداری باشگاه شهرداری، پارک عباس میرزا، پارک کودک و تفرجگاه های ائل گلی و صائب تبریزی بازدید کردند.
انتهای پیام/
شهرداری تبریز یک هزار برنامه ورزشی تدوین کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار