استاندار آذربایجان شرقی؛

معلمان و فرهنگیان نقش بی‌بدیل و تأثیرگذاری در جهاد تبیین دارند

1402/01/18 - 14:19 - کد خبر: 90026 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب برای سیاه‌نمایی و مایوس ساختن مردم و جوانان از آینده، جهاد تبیین را مهم‌ترین راهکار مقابله با این توطئه‌ها دانست و بر نقش بی‌بدیل و تاثیرگذار معلمان و فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در گردهمایی مدیران و رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت در بین دستگاه‌های مختلف، اظهار کرد: مایلیم بیشترین وقت خود را در حوزه آموزش و پرورش صرف کنیم.
وی گفت: ما امروز با یک جنگ ترکیبی در عرصه سایبری و میدانی مواجه هستیم که دشمن سعی در نابود کردن نظام جمهوری اسلامی دارد.
خرّم ادامه داد: در برخی از کشورها مانند فرانسه شاهد اعتراضات گسترده و جنگ میدانی هستیم بدون اینکه بازتاب آنچنانی در رسانه‌ها داشته باشد، ولی دشمنان کوچکترین مسائل کشور ما را به مسئله جهانی تبدیل کرده و خوراک رسانه‌های معاند خود می‌کنند.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: باید توجه داشته باشیم که با جنگ تمدنی و تاریخی روبه‌رو هستیم و دشمن تلاش می‌کند تا تمرکز اصلی نظام را به مسائل فرعی بکشاند؛ در این جنگ، دشمن ذائقه‌ها را هدف قرار داده و یکی از اهداف اصلی آنها آموزش و پرورش است.
وی بیان کرد: دشمن برای به دام انداختن جوانان و نوجوانان ما برنامه‌ریزی کرده و وظیفه اصلی ما برای مقابله با برنامه‌های دشمن، جهاد تبیین است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید توسط اصحاب فکر و فرهنگ عملی شود.
استاندار آذربایجان شرقی برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت را در راستای جهاد تبیین حائز اهمیت عنوان کرد و اظهار کرد: کشور ما در شرایطی که سال‌ها گرفتار تحریم بوده، حساس‌ترین تکنولوژی‌های لازم را تولید کرده و خودکفا شده است که لازم است دانش‌آموزان با این افتخارات کشورشان آشنا شوند.
وی خطاب به مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان تاکید کرد: انتظار داریم مدیران دستگاه تعلیم و تربیت از رسالت و هدف خود عقب‌نشینی نکرده و اذهان عمومی را مدیریت کنند تا دشمنان به هدف غایی خود دست نیابند.
انتهای پیام/
معلمان و فرهنگیان نقش بی‌بدیل و تأثیرگذاری در جهاد تبیین دارند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار