رئیس سازمان زندان‌ها:

تلاش می‌کنیم زندانیان را در مسیر اصلاح قرار دهیم

1402/01/17 - 16:06 - کد خبر: 89993 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: تلاش ما این است که زندانیان را در مسیر اصلاحی و تربیتی قرار دهیم.

به گزارش نصر،  غلامعلی محمدی روز پنجشنبه ۱۷ فروردین در سفر به شهرستان فردیس گفت: شعار امسال مهار تورم و رشد تولید است که رشد تولید را در زندان‌ها هم در اولویت خود قرار داده‌ایم.
وی بیان کرد: افرادی که خلاف آب حرکت می‌کنند و متخلف هستند اینها را در محلی به نام زندان برای حفظ امنیت جامعه نگهداری می کنند بنابراین مسئولیت ما بازاجتماعی کردن این متخلفان است.
محمدی گفت: این نگهداری به منزله انبارداری نیست چرا که ما در انبارمان انسان نگه نمی‌داریم و تلاش ما این است که زندانیان را در مسیر اصلاحی و تربیتی قرار دهیم.
وی یاد آور شد: زندانی ها دو دسته هستند یک دسته واقعا زمینه تربیتی دارند و در اقدامات فرهنگی آموزشی قرار می گیرند اما دسته دیگر خلاف این امر هستند.
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی کشور گفت: دسته  دوم کسانی هستند که بنیانشان کج است و نسبت به این دسته نیز رفتار ما انسانی و اسلامی است اما نگاه ما نسبت به این دسته متفاوت است چراکه دسته دوم تعدادشان کمتر از دسته اول است که تمام تلاشمان بر این است که آنها نیز متحول شوند.
انتهای پیام/
تلاش می‌کنیم زندانیان را در مسیر اصلاح قرار دهیم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار