رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)؛

۱۰۰ هزار مددجو با توانمندسازی تا پایان سال از چرخه حمایت خارج می شوند

1402/01/17 - 15:32 - کد خبر: 89989 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار مددجو ضمن خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.

به گزارش نصر، سیدمرتضی بختیاری در همایش سراسری مدیران کمیته امداد با تبریک بهار قرآن، ماه مبارک رمضان و تقدیر از خدمات ارائه شده به جامعه هدف توسط امدادگران افزود: در سال «مهار تورم و رشد تولید» نیازمند ورود جهادی برای حل مسائل هستیم.
وی با اشاره به همکاری مطلوب بنیاد مستضعفان با کمیته امداد، اظهار کرد: مشارکت بنیاد مستضعفان به ویژه در تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت و لوازم ضروری زندگی مددجویان قابل تقدیر است.
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مسکن یکی از ابعاد مهم توانمندی مددجویان است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن در روستاها نخواهیم داشت اما در خصوص ضمانت وام ودیعه مسکن مددجویان و همچنین تامین مسکن مددجویان شهری نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه هستیم.
بختیاری بر تعیین سهم تولیدات مددجویان در تولید ناخالص کشور تاکید کرد و گفت: تا پایان سال جاری یکصد هزار خانواده مددجو ضمن خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.
وی خواستار استفاده از ظرفیت همه نهادها و دستگاههای دولتی در مهارت‌آموزی جامعه هدف به ویژه نوجوانان و جوانان مستعد شد و اضافه کرد: نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای نخبگان تحت حمایت به ویژه در حوزه اشتغال هستیم.
رئیس کمیته امداد بر فعال شدن مراکز مشاوره و ضرورت ورود فرهنگی و تربیتی در خصوص خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد و گفت: جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان خط قرمز کمیته امداد است که باید با جدیت دنبال شود.
انتهای پیام/
۱۰۰ هزار مددجو با توانمندسازی تا پایان سال از چرخه حمایت خارج می شوند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار