وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد:

جان باختن ۳۲ نفر دیگر بر اثر کرونا / ۱۹ شهرستان در وضعیت قرمز

1402/01/17 - 15:24 - کد خبر: 89987 نسخه چاپی

نصر: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار تازه ترین آمار کرونا در کشور اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان باختند.

به گزارش نصر، از دیروز چهارشنبه تا امروز ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، یکهزار و ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۷۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۳۴ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۴۹۸ رسید.
با این حال خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۴۸ هزار و ۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین ۸۰۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
در حال حاضر ۱۹ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
تا کنون ۵۵ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۹۵۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین ۶۵ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۸۹۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۳۴۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۳۷۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۶۱۰ دُز رسید.
انتهای پیام/
جان باختن ۳۲ نفر دیگر بر اثر کرونا / ۱۹ شهرستان در وضعیت قرمز خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار