مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی:

مرغ منجمد باکیفیت به میزان کافی در سردخانه‌های آذربایجان شرقی موجود است

1402/01/17 - 11:37 - کد خبر: 89964 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: به میزان کافی مرغ باکیفیت در سردخانه‌های استان ذخیره‌ شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش نصر، صالح مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی اداره کل پشتیبانی امور دام در استان خرید مرغ مازاد مرغداران در ایام تقاضای زیاد است و مرغی که در حال حاضر در بازار عرضه می‌شود، مرغ باکیفیتی است که آبان و آذر سال گذشته خریداری‌ شده و بیشتر از هفت ماه از انقضای آن‌ها باقی‌مانده است.
وی افزود: این مرغ‌ها در سردخانه‌های زیر ۱۸ درجه تحت نظارت شبکه دامپزشکی نگهداری شده است و کوچک‌ترین مشکلی از نظر بهداشتی ندارند و با نظر ستاد تنظیم بازار استان توزیع می‌شوند.
وی، مرغ‌های توزیعی را دارای بالاترین کیفیت دانست و افزود: این مرغ‌ها در شرایط کاملاً علمی منجمد شده است و همین روش انجماد باعث می‌شود تا بهترین کیفیت را داشته باشند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مومنی ادامه داد: با تدابیری که در استان توسط وزارت جهاد کشاورزی اتخاذ شده است به میزان کافی ذخیره مرغ در سردخانه‌های استان وجود دارد و نگرانی از این بابت وجود ندارد و از ابتدای اسفندماه با توجه به آغاز سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، حدود دو هزار تن مرغ منجمد در استان توزیع‌ شده است.
انتهای پیام/
مرغ منجمد باکیفیت به میزان کافی در سردخانه‌های آذربایجان شرقی موجود است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار